Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:@Georgette: Grappig dat je huis-aan-huis reclame en klein budget in 1 zin krijgt! Als er namelijk iets niet goedkoop is, is het huis aan huis reclame, zeker niet als je bekijkt wat het oplevert!
Ik denk dat jij je klanten echt via internet moet vinden, aangezien je een webshop hebt en de klanten anders een website moeten onthouden of een folder moeten bewaren... dat werkt niet goed!
Naar mijn idee kun je dan veel beter investeren in Google Adwords. Daarnaast kun je ook een nieuwsbrief gaan rondsturen met je nieuwste producten en leuke sieraden tips. Als je zo'n nieuwsbrief eens per week of 2 weken rondstuurt, dan worden de mensen iedere keer weer aan jouw shop herinnerd en komen ze wel. Maak het daarnaast aantrekkelijk voor de leden van die nieuwsbrief dmv een actie of zo, om die nieuwsbrief door te sturen.
Ik denk dat je daar VEEL MEER mee behaalt als papieren reclame materiaal... En: een nieuwsbrief is meestal gratis!!
@Nuage: Wat verschrikkelijk zeg! Ik snap best dat je nu voor de makkelijkste weg kiest! Eerst even jezelf weer op orde brengen, voordat je dit soort dingen weer verder gaat oppakken! Veel succes ermee!
joyce2 schreef:Je kan de DNS van je oude domein naar je nieuwe server laten richten.Verder vind ik het marketing gebeuren lastig, omdat ik daar zelf ook nog maar net mee bezig ben en ik me nu eigenlijk meer focus op het zo snel mogelijk online gaan! Dat is ook weer zoiets... Site is praktisch klaar, maar mn domeinnaam moet overgezet worden, dus heb mijn oude abonnement opgezegd. Nu is de gene bij wie ik dat abonnement heb opgezegd, daar niet zo blij mee, dus hij is suuuuuuuuper traag met het opsturen van de gegevens waarmee we de boel over kunnen zetten. Erg flauw...