Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirstenn schreef:Jammer dat niet alle werkgevers zoals m'n vader zijn, want die staat daar ook echt voor open. Hij heeft nu ook iemand in dienst met een (arbeids)handicap, dat is nog een jonge jongen en hij geniet er echt van hoe die jongen groeit in z'n werk. Nu is die dan bezig om een kennis van hem aan het werk te krijgen mbv subsidies. Denk dat het komt omdat hij zelf langdurig werkeloos is geweest dus hij weet wel een beetje wat het is.
Vienna2007 schreef:Patpen,
Denk niet dat zo zeer dat het in deze tijden aan de eventuele handicap ligt, maar aan het parttime gedeelte. Bedrijven willen liever investeren in een full timer.
wwillemijn schreef:carolina1278 schreef:Hallo,
Ik meld me hier ook aan... zoek alweer een tijdje en heb regelmatig wel wat gesprekken, echter er is altijd wel iemand die beter is, goedkoper of wat dan ook, dus op het moment hebben we even een sollicitatiedip
Wat voor werk zoek je?
Vienna2007 schreef:Patpen,
Denk niet dat zo zeer dat het in deze tijden aan de eventuele handicap ligt, maar aan het parttime gedeelte. Bedrijven willen liever investeren in een full timer.
annastasia schreef:Vienna2007 schreef:Patpen,
Bij mij op het werk dus beslist niet.
Die hebben liever 100 mensen die een 10-uren contract hebben dan 30 mensen met een contract hoger dan 30 uur.
Ben je flexibeler en bij ziekte oid scheelt dat hun weer.
Ik heb een 15-urig contract, wil graag 24-28 uur.
Maar dat gaat niet door.
En dat terwijl ik wekelijks > 25 uur werk.
Kirstenn schreef:Pff.. daar zit niemand op te wachten! Ga hard voor je duimen en mocht ik wat tegen komen/horen zal ik aan je denken, al heb je daar natuurlijk weinig aan
Weet iemand wat je kan vragen als startend HBO'er? Ben even rond aan het kijken bij vergelijkbare vacature's en kom uit op schaal 9: €2312 obv gemiddeld 36 uur. Maar lijkt me aan de hoge kant?
annastasia schreef:Vienna2007 schreef:Patpen,
Bij mij op het werk dus beslist niet.
Die hebben liever 100 mensen die een 10-uren contract hebben dan 30 mensen met een contract hoger dan 30 uur.
Ben je flexibeler en bij ziekte oid scheelt dat hun weer.
Ik heb een 15-urig contract, wil graag 24-28 uur.
Maar dat gaat niet door.
En dat terwijl ik wekelijks > 25 uur werk.
Dan werk je waarschijnlijk in een call-center oid....
In het normale bedrijfsleven kun je met zulke contracten niet aankomen. Is slecht voor de klanten (die graag een bekend aanspreekpunt willen hebben) en kwa werkoverdracht kun je ook geen controle houden.
Vaak zie je zulke contracten bij call center's of helpdesk's.
Kirstenn schreef:Pff.. daar zit niemand op te wachten! Ga hard voor je duimen en mocht ik wat tegen komen/horen zal ik aan je denken, al heb je daar natuurlijk weinig aan
Weet iemand wat je kan vragen als startend HBO'er? Ben even rond aan het kijken bij vergelijkbare vacature's en kom uit op schaal 9: €2312 obv gemiddeld 36 uur. Maar lijkt me aan de hoge kant?