Ik heb mijn vriend ooit alleen gelaten emt een longeerzweep. Kwam terug en kreeg een zwieper op me billetjes Auuwwau!
Ik ben vandaag gaan winkelen heb een nieuwe bh (hard nodig), nette broek voor me nieuwe baan, schoenen voor baan, jurkje en een woordenboekje voor in Italie Die ga ik aan Eelco geven. kan hij leren Hoef ik dat niet te doen
ben ik hier nog welkom nu dat al de examens gemaaktk zijn. en ik al twee dagen niks gezegd heb. Heb erg druk gehad met feesten
Cherellee_
Geplaatst: 31-05-10 20:04
FantasyB schreef:
Ik heb mijn vriend ooit alleen gelaten emt een longeerzweep. Kwam terug en kreeg een zwieper op me billetjes Au
Haha, ja dat is mij ook wel eens overkomen.. Vriendlief even gevraagd mn zweep vast te houden. Reactie: ooh wat leuk, het is net SM haha *splash* Zéér dat het deed Hij had er eventjes niet over nagedacht dat het ook pijn kon doen Conclusie: nooit zweep afgeven aan hem..
Lekker geshopt dus vandaag! Ik ga van de week ook maar even de laatste dingetjes halen voor mn vakantie.
Ik vind het ook goed dat zweepprobleem schijnt man-eigen te zijn dus :p ik ga mijn knul als hij terug is paardrijles geven. Hij heeft eindelijk toegegeven!!
FantasyB
Geplaatst: 31-05-10 20:22
Gittekit schreef:
Neeman! Ik heb een andere. maar ik heb echt een hekel aan caps, bah.
Ik ook. Heb een hele goedkope van decathlon zodat me ouders blij zijn :p
Meehhh... 't is echt raar om paardloos te zijn na 11 jaar
Elise_K
Geplaatst: 31-05-10 20:23
FantasyB schreef:
Ik vind het ook goed dat zweepprobleem schijnt man-eigen te zijn dus :p ik ga mijn knul als hij terug is paardrijles geven. Hij heeft eindelijk toegegeven!!
suuuuuper tof!
Ik zeg: foto's!!!
Ilsiie
Geplaatst: 31-05-10 20:26
Elise, mooie foto! Ik begrijp hieruit dat paardje verkocht is?
Ik lees hier een soort van bij/mee, ik ben allemaal leuke dingen aan het doen namelijk
Cherellee_
Geplaatst: 31-05-10 20:27
Wauw, wat is die foto mooi! Veel sterkte, lijkt me raar om na zo een lange tijd paardloos te zijn
Cherellee_
Geplaatst: 31-05-10 20:28
Dames, ik ga aan het nieuwe topic beginnen..
Ik wil van jullie allemaal een PB wanneer en waarheen jullie met vakantie gaan!