oh. Ik heb me aangemeld bij helicon. Is dat waarom ik niets hoor/ontvang? Dan moet ik me dus bij stoas inschrijven? Als je nu niet de mogelijkheid hebt om een filmpje te maken, moet je dan alsnog rijden voor de intake?
Ik heb nu echt het gevoel alsof ik de enige ben die donderdag meeloopt. Gezellig.
Ik citeer: "Dank voor je mail. Deze week wordt er een definitieve beslissing genomen over HBO Paardensport. Zoals het er nu uitziet, gaat HBO Paardensport minder rigoureus veranderen dan eerder gedacht. De opzet waarschijnlijk hetzelfde zoals bij de huidige opleiding (eerste jaren bij NHB Deurne en de laatste twee jaren bij Stoas). Het belangrijkste verschil is wel dat de opleiding 4 jaar gaat worden in plaats van 5. Deze week gaan we de definitieve opzet publiceren op onze website www.nhbdeurne.nl.
dat dacht ik dus ook eventjes haha! ik was er eigenlijk net over uit om Deurne niet te doen, omdat het niet zou lukken met het gereis voor mij.. krijg ik dat mailtje, haha heeel fijn! wordt dus nog even goed nadenken!
Ja nee klopt, toen ik op de open dag was, toen was het ook allemaal anders. de plannen dan hè, maar ik denk dat ze daarom ook zegt dat ze minder drastisch dan verwacht worden!
we zullen wel zien ik ga eind maart iig even naar de info avond, en aanstaande zaterdag naar de opendag in Wageningen..... hoop op iets meer duidelijkheid
runasays
Geplaatst: 13-03-12 15:22
mijn vader heeft vandaag gebeld, en kreeg dus inderdaad te horen dat de eerste twee jaar in Deurne zijn. Natuurlijk is hij vergeten te vragen hoe dat nou zit met die aanmeldingen.. dus kan ik straks zelf nog een keertje bellen. Ik ben echt benieuwd hoe het donderdag gaat zijn! En ik heb nog steeds het idee dat ik de enige ben die gaat..
Stond zelfs in de krant dat 'alles anders' ging worden op Deurne.
Donderdag ben ik er ook, maar dan gewoon om les te volgen...niet om mee te lopen.
runasays
Geplaatst: 13-03-12 18:24
Anoukk_ schreef:
Oh gezellig kenne we kletseeee
edit: hooo wacht eens even Anouk, Heb jij je alleen bij helicon aangemeld of ook al bij stoas? Want ik heb ook nog geen mail dat ik uberhaupt ben aangemeld. Ik begrijp er niks meer van.
Ja! Het was echt leuker dan ik had verwacht, interessante vakken. Vooral houding en zit / Fysio was een leuke les. Ze gebruiken een Wii balanceboard enzo. Praktijk was ook interessant om naar te kijken. Verder nog Boekhouding gehad, en anatomie. Anatomie is in het Latijn.