Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottejulia schreef:Ik zou ook echt moeten gaan beginnen met mijn PWS. Heb overigens wel al Duitse TV gekeken voor school deze vakantie, handelingsdeel moet in januari afgerond zijn.
Ook van mij fijne kerstdagen!
Ilsiie schreef:Is het echt heel vreemd dat ik dat helemaal niet heb, na mijn examens op vakantie?
Nouja, ik ga wel op vakantie: ik ga wel een paar weken in een tentje (kuch, of in het woonhuis) op de boerderij kamperen
astriidj schreef:Hier heeft het ook de hele ochtend geregent, met als gevolg dat (gelukkig) bijna alle sneeuw weg is![]()
Dat handelingsdeel van Duits heb ik gelukkig in de 4e al gehad, wat was dat stom zeg. Moet na de kerstvakantie wel een stom boek uithebben, zit ook allemaal niet mee
Phylos schreef:Ilsiie schreef:Is het echt heel vreemd dat ik dat helemaal niet heb, na mijn examens op vakantie?
Nouja, ik ga wel op vakantie: ik ga wel een paar weken in een tentje (kuch, of in het woonhuis) op de boerderij kamperen
ik ga ook niet met vriendinnen op vakantie...mijn moeder neemt me wel mee als ik slaag. Maar waar naartoe, dat is nog een verrassing