Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Esmeralda schreef:helaas hebben wij ook kerststerren, wat een klere dingen. Opzich staan ze er altijd goed bij. Maar vind ze erg moeilijk te houden. Ik hoef er maar naar te kijken en ze vallen uit hahaha
@smartie geven jullie geen andere plant mee of een tegoedbon?

pros_zero schreef:wij verkopen de kerststerren nu al
hebben bij de plantenkas, (vloer) verwarming, dus koud hebben ze niet, maar wat een kleredingen, kan er ook niet mee, vind ze wel leuk, maar ze vallen zo gauw uit. als ik ze verkoop, pak ik ze altijd goed in.
ze vroegen zelfs vandaag al naar kerststukken, pff sint is nog niet weg.
hebben al wel kerstdingen zonder kerstgroen, maar volgens mij moeten we binnenkort toch maar beginnen met steken

misschien vanmiddag even als neva wakker word en het dan nog mooi weer is

pros_zero schreef:die dunne gebruiken wij eigenlijk niet meer, of ze moeten er om vragen maar anders haha
heb al een stuk of 30 stukken gemaakt, deze week al overwerken, 50 uurtjes

erg leuk dus.. Aankomede zondag is er hier kerstmarkt.. en jaja wij gaan er ook staan
pros_zero schreef:ik ga woensdag ook nog naar een kerstdemo van de stagaires bij ons, word ook gegeven door gregor lersch, lijkt me wel leuk. wie weet zijn er nog leuke ideeen

weer vroeg dag
Heb boel ervaring en wil zó graag weer het vak in. 
Smartie2004 schreef:Helaas ik mag niet overwerken, ik ben een van de duurste medewerkers ( ze hebben liever de meiden van 16 'groot bedrijf')