Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rebeltje schreef:en??
wat is hier de max reisafstand? of eerder reistijd? Ik zit nu op 3 minuten fietsen.. wat echt ideaal is. Alleen laat de rest te wensen over.. Op mn gemakje dus aan het verder kijken. Maar veel kost toch wel een half uur reistijd of meer.. Dat vind ik dan al snel zo zonde van je tijd
rebeltje schreef:en??
wat is hier de max reisafstand? of eerder reistijd? Ik zit nu op 3 minuten fietsen.. wat echt ideaal is. Alleen laat de rest te wensen over.. Op mn gemakje dus aan het verder kijken. Maar veel kost toch wel een half uur reistijd of meer.. Dat vind ik dan al snel zo zonde van je tijd
nog meer goed nieuws, zojuist een mail ontvangen, aanstaande maandag afrondende gesprek, zien dat we het overal eens over worden en dan contract tekenen, en heb half augustus nog bij 2 andere bedrijven afspraken staan
Maar vraag me af waar het voor nodig is. De vorige heb ik afgewezen daarom, maar dit is echt een leuke baan. rebeltje schreef:Morgen 11 uur sollicitatie.. erg leuke functie goede voorwaarden ed..
Echter strenge selectie, mag blij zijn dat ik erdoor ben, en daarna een screening bij je vorige werkgevers en je hele verleden. Nou heb ik geen rare dingen gedaan oidMaar vraag me af waar het voor nodig is. De vorige heb ik afgewezen daarom, maar dit is echt een leuke baan.
hi hi niet zenuwachtig zijn joh ik weet is makkelijk praten, weet je wat mij heel erg hielp om zenuwen te beheersen, ik bedacht zo voelen die ruiters zich ook als ze bij mij in de ring een proefje komen rijden, dus zie het alsof je een proef gaat rijden, je gesprekspartner(s) zijn de juryleden en zij beoordelen jou op je kunnen alleen nu gaat het om een eventuele nieuwe job en in de ring gaat het om je paardrijprestaties.
eerst de 18e 2 weken op vakantie en daarna beginnen met werken daar
ben echt vrolijk
GEFELICITEERD
miep1979 schreef:dus zie het alsof je een proef gaat rijden, je gesprekspartner(s) zijn de juryleden en zij beoordelen jou op je kunnen alleen nu gaat het om een eventuele nieuwe job en in de ring gaat het om je paardrijprestaties.
mag ook wel na zo een lange weg voor een baan..
dan iets wat ik jaren geleden te horen kreeg van iemand.
Ik heb het afgelopen jaar 45 mensen geïnterviewd en ik vond het telkens weer even spannend
.