[HK] VWO eindexamengangers 2007

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DaphneL

Re: VWO eindexamengangers 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:58

En ik ben heel blij dat ik mijn toetsweek alweer gehad heb (sorry Nagelbijten / Gniffelen ) Maar goed, ik heb me heel de kerstvakantie druk gemaakt om m'n toetsweek (die begon de donderdag na de vakantie).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:59

He bahhh, sterkte allemaal Ach gut
Mijn toetsweek is gelukkig al voorbij, maarja deze week nog wel die stomme luistertoetsen Boos!

Ik heb morgen ook luistertoets. Vind Duits altijd wel een stuk makkelijker als Engels Knipoog
Maarja eerst maar eens zien wat het wordt!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:04

Ik had vandaag scheikunde, het sk2 gedeelte ging goed (chemische industrie) maar sk1 weet ik niet... Ging over zwakke zuren en basen, buffers, koolstofchemie en moleculaire eigenschappen.
De luistertoets van engels vond ik heel goed te doen, ik hoop dat ik daar een beetje een hoog cijfer op heb Ja

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:17

Viefdepief en Christah wat hebben jullie goeie cijfers zeg Bloos!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:26

Wat krijg jij veel onderwerpen voor scheikunde op één toets dan? Ik had afgelopen periode Chemische industrie en Energie-effecten. En deze periode Analysetechnieken en herhaling van Zuren en basen.
Maar goed, wij herhalen dan ook bijna niets. Deze periode één hoofdstuk en de eerste periode hebben we één hoofdstuk herhaalt.. De rest komt dus na de laatste toetsweek (of je moet nu al plannen natuurlijk, maar daar ben ik niet goed in Nagelbijten / Gniffelen)

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:05

Ja ik doe VWO sprint dus er wordt zoveel mogelijk in 1 toets gepropt Vork
Herhalen is volgens mij niet echt nodig, als je het op de toets snapte dan snap je het ook wel als je voor het examen gaat leren Ja

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:09

DaphneL schreef:
En ik ben heel blij dat ik mijn toetsweek alweer gehad heb (sorry Nagelbijten / Gniffelen ) Maar goed, ik heb me heel de kerstvakantie druk gemaakt om m'n toetsweek (die begon de donderdag na de vakantie).

Ja ik ook, maar morgen wel dat kuut engelse ding!!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:12

Niseyra schreef:
Oliefjuh bevalt het jou een beetje?
Het valt mij nogal tegen eigenlijk, wat betreft hoeveelheid huiswerk enzo Haha!

Ja, wel zwaar hoor maar dat heeft ook te maken met 1,5 uur reistijd. Ik moet elke dag van half 9 tot 4 op school zitten, ookal heb ik geen les.

Ze proberen wel alles zo efficiënt mogelijk te doen. Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:12

Woeps verkeerde topic Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door SplashIsLief op 30-01-07 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:15

Ghehe die luistertoets heeft wel voor wat tempo in ons topic gezorgd Haha!

Nog meer mensen die morgen Duitse luistertoets hebben?
Bij mij begint de toets om 10.15 uur.

Vanavond springles Hyper!
Was wel benieuwd hoe jullie het straks met jullie paardjes gaan doen na jullie examen enzo Lachen

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:19

Ik ga waarschijnlijk op kamers, ipv treinen kan ik mijn tijd wel beter gebruiken. Schijnheilig Paard gaat mee óf blijft gewoon hier staan maar dan zal ik wel een bijrijdster moeten zoeken want ik doe 'm in principe helemaal zelf.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:19

viefdepief schreef:
Was wel benieuwd hoe jullie het straks met jullie paardjes gaan doen na jullie examen enzo Lachen

Ik blijf thuis wonen en gewoon mijn beide paardjes blijf ik doen Lachen

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:20

Oliefjuh schreef:
Niseyra schreef:
Oliefjuh bevalt het jou een beetje?
Het valt mij nogal tegen eigenlijk, wat betreft hoeveelheid huiswerk enzo Haha!

Ja, wel zwaar hoor maar dat heeft ook te maken met 1,5 uur reistijd. Ik moet elke dag van half 9 tot 4 op school zitten, ookal heb ik geen les.

Ze proberen wel alles zo efficiënt mogelijk te doen. Lachen

Oh ik moet alle dagen pas om half 11 beginnen behalve vrijdag kwart voor 9 en ik ben meestal kwart voor 4 vrij.. Bij ons is het niet echt super georganiseerd, je kan gewoon wegblijven van de lessen enzo dus de klassen worden steeds leger. Je moet jezelf echt goed inzetten, dan is het wel goed te doen Ja

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:22

Ik blijf ook thuis wonen, als ik op kamers wil zal ik mn paardjes moeten verkopen en dat wil ik niet Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:29

Leuk!! Haha!

Ik heb mijn pony eind december in moeten laten slapen Verdrietig Mijn idee was om hem eind dit jaar te verkopen. Wordt in april ook 18 dus dit zou dan ook ons laatste jaar zijn. Rijd namelijk fanatiek wedstrijden en met een pony bij de paarden is niet echt wat
Helaas ging dit dus niet door en moesten we eerder en op een veel ergere manier afscheid nemen..

Inmiddels rijd ik nu op een paardje van iemand anders. Dit paardje mag ik nu een half jaar tot jaar rijden en mag er alles mee doen Lachen
Dit komt dus erg mooi uit! Wil toch wel op kamers en om dan een paard mee te nemen zit er helaas niet in
Kan me een "paardloos" leven eerlijk gezegd nog niet echt voorstellen Knipoog

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:34

Nou ik merk met herhalen echt wel dat ik het grootste deel alweer ben vergeten. Zuren en basen heb ik als een van de weinigen een voldoende voor gehaald, maar ik snap er op het moment nog erg weinig van.. (nu heb ik ook niet zo'n goede docente voor scheikunde)

Ik weet nog niet eens echt wat ik wil gaan studeren, en dus ook niet echt waar, dus hoe het dan met Lady gaat weet ik nog niet.
Verkopen is geen optie, dan gooi ik d'r nog liever dag en nacht op de wei en dan maar weinig rijden. Kan haar rustig een tijdje stilzetten en er zo weer mee wegrijden.. Maar het is toch wel de bedoeling in de buurt te gaan studeren (geef Delft de grootste kans), dus dan zal het niet zo'n probleem zijn.

Vervelend joh viefdepief dat je pony is ingeslapen Ach gut Wat had hij? Lijkt me inderdaad lastig voor te stellen, een compleet paardloos leven.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:38

viefdepief schreef:

Ik heb mijn pony eind december in moeten laten slapen Verdrietig

Ooh sterkte!

Ik heb hiervoor havo gedaan, toen herhaalden we ook niks maar ik heb mn examens wel heel goed gemaakt, allemaal achten.
Maar het verschilt natuurlijk ook per persoon, voor sommige mensen werkt herhalen wel heel goed Ja

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:42

Ja, waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van alles doorlezen en dan vooral veel vragen maken, dat is de enige manier waarop ik kan leren.. Dus dat wordt de hele examenbundel doorwerken straks Lachen

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:47

viefdepief schreef:
Leuk!! Haha!

Ik heb mijn pony eind december in moeten laten slapen Verdrietig Mijn idee was om hem eind dit jaar te verkopen. Wordt in april ook 18 dus dit zou dan ook ons laatste jaar zijn. Rijd namelijk fanatiek wedstrijden en met een pony bij de paarden is niet echt wat
Helaas ging dit dus niet door en moesten we eerder en op een veel ergere manier afscheid nemen..

Echt balen, ik heb het in je profiel gelezen. Ach gut

Niseyra schreef:
Oh ik moet alle dagen pas om half 11 beginnen behalve vrijdag kwart voor 9 en ik ben meestal kwart voor 4 vrij.. Bij ons is het niet echt super georganiseerd, je kan gewoon wegblijven van de lessen enzo dus de klassen worden steeds leger. Je moet jezelf echt goed inzetten, dan is het wel goed te doen Ja

Mijn school is echt verschrikkelijk, heb het er nu best wel gehad Bloos . Iedereen wordt elkaar ook helemaal zat doordat je de hele tijd bij elkaar zit. Rooster is ook totaal niet lekker, op donderdag bijvoorbeeld alleen het 1e uur les.. en daar zit je dan te wachten tot 4 uur. Oke, je kan (moet) huiswerk maken, maar ik doe het toch liever thuis. Schijnheilig En vaak zitten we toch alleen maar te ouwehoeren. Clown

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:02

Jemig, op zich is het wel goed als je op een vaste tijd op school moet zijn maar om dan maar 1 uurtje les in te roosteren vind ik wel een beetje belachelijk Scheve mond
Ik ben het ook wel zat op school, de lessen duren anderhalf uur en de meeste leraren gaan dan anderhalf uur lang uitleggen, ik wordt echt zo duf van dat gehang op school Gaaaap
Nog een paar maandjes gelukkig Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:05

Anderhalfuur! Bloos! Ik heb gewoon telkens 50 minuten les, gelukkig Tong uitsteken .

Ik moet m'n paardje nog rijden, Doei! .

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:21

Succes, doeidoei Doei!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:32

Zo vandaag hele dag op de uni geweest, ons experiment is afgerond, nu gaan we het tekst gedeelte enz afwerken en dan is onze PWS af Haha!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 20:02

ik heb morgen 30-minutenrooster Tong uitsteken en na t 6e vervallen alle lessen en we hebben maar n kwartier pauze dus dat betekent dat k om kwart voor 12 uit ben!! Maarja moet nog wel even n middagje bikkelen voor wiskunde Boos!
@capopjekop, waarover heb je je PWS gedaan? Lachen

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:57

Ooh lekker, zo vroeg vrij!
Capopjekop, wel lekker gevoel dat het bijna af is of niet?
Ik zit er nog steeds tegenaan te hikken.. Nagelbijten / Gniffelen