) Maar goed, ik heb me heel de kerstvakantie druk gemaakt om m'n toetsweek (die begon de donderdag na de vakantie). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Maar goed, ik heb me heel de kerstvakantie druk gemaakt om m'n toetsweek (die begon de donderdag na de vakantie). 

) 
DaphneL schreef:En ik ben heel blij dat ik mijn toetsweek alweer gehad heb (sorry) Maar goed, ik heb me heel de kerstvakantie druk gemaakt om m'n toetsweek (die begon de donderdag na de vakantie).

Niseyra schreef:Oliefjuh bevalt het jou een beetje?
Het valt mij nogal tegen eigenlijk, wat betreft hoeveelheid huiswerk enzo

Paard gaat mee óf blijft gewoon hier staan maar dan zal ik wel een bijrijdster moeten zoeken want ik doe 'm in principe helemaal zelf. viefdepief schreef:Was wel benieuwd hoe jullie het straks met jullie paardjes gaan doen na jullie examen enzo
Oliefjuh schreef:Niseyra schreef:Oliefjuh bevalt het jou een beetje?
Het valt mij nogal tegen eigenlijk, wat betreft hoeveelheid huiswerk enzo
Ja, wel zwaar hoor maar dat heeft ook te maken met 1,5 uur reistijd. Ik moet elke dag van half 9 tot 4 op school zitten, ookal heb ik geen les.
Ze proberen wel alles zo efficiënt mogelijk te doen.

Mijn idee was om hem eind dit jaar te verkopen. Wordt in april ook 18 dus dit zou dan ook ons laatste jaar zijn. Rijd namelijk fanatiek wedstrijden en met een pony bij de paarden is niet echt wat 

Wat had hij? Lijkt me inderdaad lastig voor te stellen, een compleet paardloos leven. viefdepief schreef:
Ik heb mijn pony eind december in moeten laten slapen![]()

viefdepief schreef:Leuk!!
Ik heb mijn pony eind december in moeten laten slapenMijn idee was om hem eind dit jaar te verkopen. Wordt in april ook 18 dus dit zou dan ook ons laatste jaar zijn. Rijd namelijk fanatiek wedstrijden en met een pony bij de paarden is niet echt wat
Helaas ging dit dus niet door en moesten we eerder en op een veel ergere manier afscheid nemen..
Niseyra schreef:Oh ik moet alle dagen pas om half 11 beginnen behalve vrijdag kwart voor 9 en ik ben meestal kwart voor 4 vrij.. Bij ons is het niet echt super georganiseerd, je kan gewoon wegblijven van de lessen enzo dus de klassen worden steeds leger. Je moet jezelf echt goed inzetten, dan is het wel goed te doen
. Iedereen wordt elkaar ook helemaal zat doordat je de hele tijd bij elkaar zit. Rooster is ook totaal niet lekker, op donderdag bijvoorbeeld alleen het 1e uur les.. en daar zit je dan te wachten tot 4 uur. Oke, je kan (moet) huiswerk maken, maar ik doe het toch liever thuis.
En vaak zitten we toch alleen maar te ouwehoeren.

Ik heb gewoon telkens 50 minuten les, gelukkig
.
.
en na t 6e vervallen alle lessen en we hebben maar n kwartier pauze dus dat betekent dat k om kwart voor 12 uit ben!! Maarja moet nog wel even n middagje bikkelen voor wiskunde