pluisje88 schreef:JMJ schreef:Aanmaken van de classroom kan alleen via de website, daarna kun je er de talen aan toevoegen, hierna heb je in de app onbeperkt hartjes tot je beschikking
Ik denk niet dat iedereen dat maar onbeperkt gratis kan gaan doen toch?
Vooralsnog wel, misschien dat ze dit in de toekomst aan gaan passen, maar op dit moment kan iedereen een classroom aanmaken.
Als je Duolingo via een webbrowser gebruikt, heb je ook geen last van die beperkte hartjes.
en een klasje in gebruik ook. Gv heeft een nu klasje waar ik aangesloten ben en omgekeerd. Ik kan hem helpen met zijn frans daardoor ook.
En zo leuk hij is echt heel fanatiek aan het oefenen en gaat met sprongen vooruit
kennelijk zit zijn mavo frans toch bereikbaar. Nooit wat mee gedaan, hij haatte de taal ook ivm zijn omgeving die fransen maar stom vinden. Maar na wat vakanties in frankrijk is hij om. En nu ook met de taal. Fanatiek oefenen tijdens beeldbellen zodat ik ook kon meeluisteren en afsluiten in het beperkte frans dat al lukt. Juist omdat hij het in zijn eigen tempo kan lezen zonder de druk van een klas helpen hem echt. Dit is zo leuk dat maakt een mens blij. Zo grappig al zijn collegas zijn inmiddels op de hoogte.
Nous ne nous ..... dat wil niet in mijn systeem blijven plakken. Toen al niet en nu ook niet.
Heb ook een jaar abbo toen afgesloten, dus beetje jammer dat ik er geen gebruik meer van maak...