Hebben jullie ook het probleem dat je het afgestudeerde gevoel nog niet echt "indaalt"? Ik heb nog steeds continu het gevoel dat er iets moet en dat ik iets vergeet. Ontspannen gaat nog niet echt.
Lugea
Geplaatst: 07-07-22 14:54
Ik ben gisteren ook officieel afgestudeerd! Dat het besef er nog niet is, herken ik volledig! Ik heb echt het idee dat het hele circus in september gewoon weer verder gaat.
Soepblik
Geplaatst: 07-07-22 15:39
Lugea schreef:
Ik ben gisteren ook officieel afgestudeerd! Dat het besef er nog niet is, herken ik volledig! Ik heb echt het idee dat het hele circus in september gewoon weer verder gaat.
Ik ben niet heel actief meer geweest in dit topic (of Bokt in het algemeen hahah), maar ik heb vandaag officieel te horen gekregen dat ik mijn bachelor diploma behaald heb. Ondanks dat de cijfers dit semester wat tegenvielen, ben ik wel heel erg trots op mijn 17/20 voor de bachelorproef!
Nu even een halfjaar rust, en dan op naar de master.
Gefeliciteerd allemaal. Ook ik ben vandaag officieel dierenarts (al wist ik het al wel zo goed als zeker een paar weken, toch fijn om alles zwart op wit te hebben)
GWR
Geplaatst: 08-07-22 15:20
Allemaal gefeliciteerd! Fijn hè! Ik heb mijn scriptie gisteren verdedigd en ook gehaald! Alle punten zijn nu binnen! Officiële uitreiking net gemist dus die is in oktober pas, maar dat maakt me ook niet uit, rust nu haha!
Oeps, ik ben hier helemaal vergeten reageren! Ik ben 2-3 weken geleden ook afgestudeerd! Met 76% in mijn laatste jaar, 66% overall. Net 1% te weinig voor onderscheiding vond ik even balen maar ben wel heeel blij met m'n resultaten. Een 17/20 op mijn stage en een 15/20 op mijn bachelorproef. Deze week woensdag gestart op mijn werk, dus 3 dagen gewerkt en gisteren helaas positief getest op covid. Nu een week in quarantaine. Voel me best banketstaaf daarover