Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Momenteel studeer ik Forensisch Onderzoek. Is ook een opleiding die niet heel groot is, maar 2 hoge scholen in Nederland bieden deze opleiding aan. Als ik mijn papiertje in ontvangst mag en kan nemen ga ik graag aan de slag als forens/rechercheur bij de politie. Mocht dat niet lukken dan heb ik nog geen idee wat ik ga doen, hoop dat tijdens de opleiding ook verder uit te werken
Als bijbaantje werk ik in het campingseizoen op een vakantiepark.
taartjee schreef:Momenteel studeer ik Forensisch Onderzoek. Is ook een opleiding die niet heel groot is, maar 2 hoge scholen in Nederland bieden deze opleiding aan. Als ik mijn papiertje in ontvangst mag en kan nemen ga ik graag aan de slag als forens/rechercheur bij de politie. Mocht dat niet lukken dan heb ik nog geen idee wat ik ga doen, hoop dat tijdens de opleiding ook verder uit te werken
Buffelduke schreef:taartjee schreef:Momenteel studeer ik Forensisch Onderzoek. Is ook een opleiding die niet heel groot is, maar 2 hoge scholen in Nederland bieden deze opleiding aan. Als ik mijn papiertje in ontvangst mag en kan nemen ga ik graag aan de slag als forens/rechercheur bij de politie. Mocht dat niet lukken dan heb ik nog geen idee wat ik ga doen, hoop dat tijdens de opleiding ook verder uit te werken
Deze studie heb ik ook gedaan! Helaas is er vrij weinig werk in en heb ik na een dikke 2 jaar intensief solliciteren de hoop opgeheven. Van mijn hele klas is er 1 in de forensische wereld terecht gekomen. Hopelijk mag jij ook die gelukkige van de klas zijn!
Zelf ben ik research analist in geneesmiddelen en heb ik een jaar terug de overstap gemaakt naar een bedrijf waarin we, mooier dan deze zin kan ik het niet maken, geneesmiddelen onderzoek in vrijwilligers doen. Waarbij ik deels het managen doe en deels analist op het lab
Kimmotje schreef:jojoleinee schreef:Ik ben hopelijk over een half jaar afgestudeerd als logopedist!
Niet een ontzettend beroep maar wel zwaar ondergewaardeerd en nog erg onbekend bij veel mensen wat we allemaal doen
Jaa +1! Hier ook hopelijk met een halfjaar afgestudeerd als logopedist. En nee, dat is niet iets met voeten.
xSwanHeart schreef:Buffelduke schreef:
Deze studie heb ik ook gedaan! Helaas is er vrij weinig werk in en heb ik na een dikke 2 jaar intensief solliciteren de hoop opgeheven. Van mijn hele klas is er 1 in de forensische wereld terecht gekomen. Hopelijk mag jij ook die gelukkige van de klas zijn!
Zelf ben ik research analist in geneesmiddelen en heb ik een jaar terug de overstap gemaakt naar een bedrijf waarin we, mooier dan deze zin kan ik het niet maken, geneesmiddelen onderzoek in vrijwilligers doen. Waarbij ik deels het managen doe en deels analist op het lab
Mijn vriend is nog niet zo lang geleden afgestudeerd en van zijn jaar zijn er best wat in de forensische wereld beland. Misschien is er nu meer te vinden?
chanicha schreef:Taartje, ik heb altijd gezegd dat als ik weer op de wereld kom ik dit wil gaan doen! Lijkt me zwaar maar geweldig werk. Ik had bijna bij de tactische recherche gewerkt, na een gesprek met een rechercheur, maar de zak geld die beloofd was kwam niet binnen bij de politie dus ging niet door.
xSwanHeart schreef:Wat leuk! Mijn vriend is docent Forensische Opsporing bij de Politieacademie, dus die kom je dan vast nog wel tegen
Ikzelf heb geen bijzonder beroep, ik ben (naast mijn studie) communicatieadviseur bij de overheid.
Buffelduke schreef:Deze studie heb ik ook gedaan! Helaas is er vrij weinig werk in en heb ik na een dikke 2 jaar intensief solliciteren de hoop opgeheven. Van mijn hele klas is er 1 in de forensische wereld terecht gekomen. Hopelijk mag jij ook die gelukkige van de klas zijn!