Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(en ik kan me dan echt geen 40 uur gaan verantwoorden vrees ik)Kairos schreef:Weten jullie trouwens nog onderwerpen voor pws? Kan niets echt goeds bedenken waar ik ook daadwerkelijk onderzoeksvragen bij weet en mijn ene vriendin gaat al met iemand anders, die ander wil het doen bij een vak dat ik niet heb(en ik kan me dan echt geen 40 uur gaan verantwoorden vrees ik)
Ik heb als voorkeur bij wiskunde A of bij Nederlands, maar andere vakken mogen ook(Engels, Frans, Biologie, Scheikunde, Natuurkunde en Economie. Gym geen idee of het mag en maatschappijleer)
Kairos schreef:Weten jullie trouwens nog onderwerpen voor pws? Kan niets echt goeds bedenken waar ik ook daadwerkelijk onderzoeksvragen bij weet en mijn ene vriendin gaat al met iemand anders, die ander wil het doen bij een vak dat ik niet heb(en ik kan me dan echt geen 40 uur gaan verantwoorden vrees ik)
Ik heb als voorkeur bij wiskunde A of bij Nederlands, maar andere vakken mogen ook(Engels, Frans, Biologie, Scheikunde, Natuurkunde en Economie. Gym geen idee of het mag en maatschappijleer)
maar fake-news klinkt ook wel interessant! Ik weet zelf niet zo goed of ik mezelf kan motiveren voor een geschiedenis onderwerp onder Nederlands geschoven, gezien ik geen geschiedenis heb
Horseplanet schreef:Dat is wel een lekker rooster idd Athelas, behalve de donderdag dan.
Ik heb mn rooster ook!
Maandag: 09.10 - 15.45 (2 tussenuren)
Dinsdag: 09.10 - 14.55 (2 tussenuren)
Woensdag: 10.00 - 15.45 (2 tussenuren)
Donderdag: 09.10 - 12.50
Vrijdag: 09.10 - 14.55
Op zich wel blij met mn rooster
Kairos schreef:Ik denk dat ik dubbelgangers ga doen als onderwerp en dan wiskunde A en biologie (Met onderzoeksvragen als hoe groot is de kans dat je een dubbelganger tegenkomt?)
Maar uhm, zijn er 5 havo mensen met economie lweoplus uitwerkingen? Want ik zou graag de antwoorden zien voor een bepaalde opgaven, maar deze docent is niet bepaald makkelijk op dat gebied ofzoiets. Heeft een hekel aan digitale dingen en bespreekt alles liever klassikaal, maar gezien ik er vrij weinig van snap wil ik weten of ik goed op weg ben
Horseplanet schreef:Ik kom me ook melden!![]()
Ik zit in havo 5 en doe E&M met wiskunde A, Frans en maatschappijwetenschappen.

maar ik moet dan ook zeggen dat ik gewoon de uitleg van 30 min gewoon skip omdat dat mij gewoon niet boeit en ik het eigenlijk wel snap dus geen uitleg erbij nodig heb. En bij eco moeten we vrijdag bij 2.10 zijn, ik ben al bij 2.8
) Heb dan als ik het zo bekijk ook echt minimaal huiswerk, alleen voor engels en mws wel eens een opdracht of iets lezen maar verder heb ik best wel wat vrije tijd, zal in de loop van het jaar hopelijk niet veranderen