Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:MC is hier echt niet te doenAls je dan 1 klein foutje in je uitwerking hebt kom je al op een fout antwoord, en vaak is er geen tijd om de hele berekening opnieuw te doen, dus dan moet je gokken. Terwijl op een gewoon tentamen je ook nog punten kunt krijgen voor je uitwerking.
Op de hogeschool waren ze daar overigens extreem streng in, daar deden ze niet aan uitwerkingspunten omdat dat in het echte leven ook niet zo werkt. Maar aan de andere kant, in het echte leven zit je je project ook niet uit te werken in een ruimte met honderden anderen maar zonder overleg, internet of aantekeningen
Oja niet te vergeten; de gokkansregel op tentamens. Je moet (hier iig) 25% goed hebben voor een 1. Ik heb morgen een tentamen waarbij je dus maximaal 6 van de 20 vragen fout mag hebben anders heb je een onvoldoendeEn dat terwijl de vorige keer veel mensen het überhaupt nauwelijks af kregen. Dat wordt heeel spannend dan.
Nummus schreef:En jeetje 13,5 jaar! Ook problemen gehad onderweg? Lekker dat die supervisor dan niet opschiet.
FelineNanet schreef:Fijn Dewi! De eerste uit het topic! Ik moet vrijdag mijn thesis inleveren en krijg woensdag nog resultaten. Ik ben alvast stress aan het verzamelen voor woensdagavond. Ik ga er wel vanuit dat alles voldoende is, ik hoor het rond 15 februari. Dan heb ik mijn punten en dus bachelor klaar
(jammer genoeg wel wachten tot november met diploma ophalen
)