Lootje, dat zou heel vet zijn!
Ik woon zelf in Almere, dus op zich wel eens te doen!
Het lijkt me gewoon heerlijk om de hele dag op de weg te zitten. Het liefst nog internationaal maar dat gaat wat lastig zijn vrees ik met mijn dieren thuis.
Wat ik zou willen vervoeren heb ik nog niet helemaal over nagedacht om eerlijk te zijn. Ik heb het niet helemaal uitgeplozen wat ik precies zou willen doen binnen de vracht enz. aangezien ik sinds kort pas zoiets heb van 'fiets it, ik ga het gewoon doen, waarom niet?'.
Het bangste waarvoor ik ben is financiën enz.
Ik zeg natuurlijk dan toch mijn baan op en ik weet niet hoe het zit met subsidies en inkomsten in de opleidingsperiode. Dat vind ik superspannend, ga ik dat wel redden?
De hele opleiding daar ben ik alleen maar enthousiast voor. Ik wil het erg graag en als ik iets wil dan knok ik er ook keihard voor. Het zal pittig worden maar de moeite waard

maar het is misschien makkelijker omdat je zo gerichter te werk kan gaan. Ik ben via stage in de containers gekomen en daar gebleven, omdat het werk wel lekker makkelijk is. Geen spanbanden of kettingen leggen. Alleen chassis schuiven en twistlocks vast maken. Zelf lossen mag niet in de containers dus lekker warm in de auto wachten tot de container leeg is