Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoLimit_93 schreef:Welkom Marjoow,
Hier ook een moeizame afstudeerder.
Ik heb heel lang zitten twijfelen maar de stap naar een externe begeleider gezet en ik ben trots dat ik het eindelijk durfde. Ik zit nog in de pva-fase (hoop hem straks tijdens werk even af te ronden en in te leveren (ook een drempel voor mij)). Had dinsdag mijn eerste afspraak met haar en gelijk was mijn motivatie er weer en zijn we heel erg opgeschoten in 2u tijd. Heb nog geen begeleider vanuit school want die krijg ik pas na het inleveren van mijn pva dus kan het niet vergelijken.
Ik baal heel erg dat ik het niet 2 maanden eerder had gedaan.
Marjoow schreef:NoLimit_93 schreef:Welkom Marjoow,
Hier ook een moeizame afstudeerder.
Ik heb heel lang zitten twijfelen maar de stap naar een externe begeleider gezet en ik ben trots dat ik het eindelijk durfde. Ik zit nog in de pva-fase (hoop hem straks tijdens werk even af te ronden en in te leveren (ook een drempel voor mij)). Had dinsdag mijn eerste afspraak met haar en gelijk was mijn motivatie er weer en zijn we heel erg opgeschoten in 2u tijd. Heb nog geen begeleider vanuit school want die krijg ik pas na het inleveren van mijn pva dus kan het niet vergelijken.
Ik baal heel erg dat ik het niet 2 maanden eerder had gedaan.
Klinkt goed. Wat voor begeleiding geeft deze persoon? Is dat een plek om te werken en begeleiding op het proces of juist op de inhoud?
NoLimit_93 schreef:Ik zit bij Topscriptie, hebben meerdere locaties maar niks bij jou in de buurt volgens mij.
Zag ook door de bomen het bos niet meer dus uiteindelijk van boven naar beneden bij google gegaan en de eerste die aan mijn eisen voldeed genomen.
Qua studieruimte kon ik ook alleen Amsterdam vinden maar als je een beetje terugleest staan er misschien nog goede tips voor het vinden van plek om te studeren (bieb, school oid)
Gracezellaa schreef:Ik ben ondertussen bijna klaar om mijn eerste versie in te leveren. De tekst is in principe af en ben nu kritisch aan het lezen, of de teksten op elkaar aansluiten, of het compleet is, of de teksten niet nog vragen oproepen. Het lijkt zo bijna af, maar moet er nog wel even mee bezig. De stap om dat te doen is best wel even groot en vind steeds weer leukere dingen als afleiding.