KirstenHorse schreef:NadineBlabla schreef:Pfff ik weet t echt niet, M&Oheel opgave 3 verprutst en het is al niet m'n sterkste van
Het correctieformulier staat al open
ik durf niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SergeantRoos schreef:Wat vervelend voor de mensen waar het slecht ging, maar niet de moed opgeven hoor![]()
Zijn er mensen nu aan het leren voor geschiedenis? Ik ben echt zo zat van al die verschillende presidenten van de VS, en de Vietnamoorlog is echt helemaal vaagheid voor mij
Misschien nog een idee om filmpjes op YouTube te kijken?; jortgeschiedenis, ZAGgeschiedenis of digistudies?
En ga ook nog kijken naar de kenmerkende aspecten. En verder hoop ik maar dat ik wat heb opgestoken afgelopen twee jaar

stuur je straks een pb! saabineex schreef:Fijn dat bij jullie Nederlands wel goed ging. Ik vond inderdaad tekst 1 heel lang...
Ik leer nu eigenlijk nog de kenmerkende aspecten want dat levert altijd wel punten op, ik vind geschiedenis gewoon te veel om te leren en te onthouden... Hopen op redelijke bronnenMisschien nog een idee om filmpjes op YouTube te kijken?; jortgeschiedenis, ZAGgeschiedenis of digistudies?

) een 6,8 uit! Ik ga dus uit van net een voldoende, aangezien mijn optimisme misschien iets overdreven genoemd kan worden
vermeerkaren schreef:Veel succes iedereen!
Hoe laat gaan jullie nu eigenlijk slapen? Ik wil zelf om half tien al in bed liggen, maar vraag mij af of ik wel in slaap kan vallen met al die

A12345678910 schreef:Hoi, net het topic even doorgelezen
Iedereen veel succes
Ik heb morgen ook Mn eerst examen, Nederlands.
Ben nu best zenuwachtig en dan is een van onze katten ook nog jonkies aan t krijgen xd, loop hier te springen door t huis