Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiave schreef:Ik heb na m'n afstuderen niks kunnen vinden binnen de criminologie wat me leuk leek, wel bijna 2 jaar gezocht. Ik ben geen persoon om 40u per week achter een bureau te zitten. Duurzaamheid vind ik echt super leuk en interessant en dit werk is ontzettend divers en zelfstandig. Als er ooit een gave baan binnen de criminologie vrij komt lijkt me dat ook nog steeds leukBliksem schreef:Ik ben afgestudeerd als forensisch criminoloog, maar ik werk sinds een jaar als duurzaamheidsadviseur / accountmanager. Ik geef adviezen over o.a. isolatie/verwarming/regeltechniek/duurzame opwekking (zonnepanelen en warmtepompen bijv.) aan particulieren en MKB.
Grappig, dat is een hele ommezwaai. Mag ik vragen waarom je niet in de criminologie meer zit?
Niwla schreef:Ik ben IT consultant.
Klinkt saai, maar het is ontzettend leuk om de wensen van onze klanten te vertalen naar een IT oplossing die voor hen werkt, waardoor hun werk eenvoudiger wordt.Vooral de combinatie van het bezoeken/ spreken van klanten en technisch bezig zijn met het systeem vind ik erg leuk. Daarnaast is de IT zoooo'n chille branche om in te werken: je eigen tijden indelen, thuiswerken, vrijheid. Het interesseert mijn werkgever werkelijkwaar geen hol waar en wanneer ik werk, als het maar af is op de afgesproken termijn. Tóp!

chamion schreef:Diploma voor Allround stalmedewerker op zak. Wegens privésituatie geen diploma voor management paardenhouderij, hoewel dat ik dit officieel heb gestudeerd. Tijdens mijn opleiding ook de ORUN behaald
Werk nu al 7 jaar op hetzelfde manege/pension stal en ik zit daar helemaal op mijn plek, ik werk zowel de staldienst (vooral de avond) en ik geef daarnaast les. Vroeger daar fulltime gewerkt en ik heb nu de luxe dat ik met parttime ook rond kom.
Ooit nog eens begonnen met een grafische opleiding maar kon daar toch mijn draai niet vinden. En dus gestopt.
)
Dan luisteren ze namelijk prima Hihi). M'n laatste maand nu en dan ga ik kinderen thuis opvang bieden. We hebben thuis een groot erf, dieren, grote tuin, maak een speelkamer van een kamer beneden die we over hebben enz. Kan ik de kids eindelijk écht alle tijd en aandacht geven.
xApple schreef:Wauw komen echt toffe dingen voorbij![]()
Ik werk 'gewoon' op een kinderdagverblijf. Klinkt vast saai maar ik ben gewoon gek op kinderen (van een ander als hun ouders zelf weg zijnDan luisteren ze namelijk prima Hihi). M'n laatste maand nu en dan ga ik kinderen thuis opvang bieden. We hebben thuis een groot erf, dieren, grote tuin, maak een speelkamer van een kamer beneden die we over hebben enz. Kan ik de kids eindelijk écht alle tijd en aandacht geven.
, súper leuk dat je het binnenkort van thuis uit kan doen!
!