A3a1 schreef:Ik had de kleur en het rascisme buiten beschouwing gelaten.
Het was gewoon iemand die boos was omdat ze haar zin niet kreeg.
Nee, vast niet, het maakt niks uit, tot de stortbak over je heenkomt.
Je hebt je punt gemaakt.
Nu weer ontopic
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb in een drogisterij gewerkt en stond op een ochtend vlak na openingstijd als enige bij de kassa's. Omdat er nog niemand was ben ik maar de kassa's gaan schoonmaken. Nietsvermoedend druk bezig, staan er ineens 2 agenten voor me.. Ik was blijkbaar met het schoonmaken langs de alarmknop gekomen die onder de kassa zit, die bedoelt is voor als er een overval is en gelijk een sein naar de alarmcentrale stuurt. Die dingen zijn heel gevoelig en het is ook niet echt een knop maar meer een soort hendeltje. Ik had helemaal niks door gehad en ik heb me echt nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld
Werkte er pas net, was ook nog m'n eerste baantje. Gelukkig vonden de agenten het niet erg en weten ze het aan mijn baas die dus niet verteld had dat die knop er zat 
A3a1 schreef:Tot het erg vervelend wordt, omdat het wat te vaak gebeurd.
Blanke mensen in bv andere landen vinden maar wat vaak dat zij gediscrimineerd worden
.A3a1 schreef:Maar wat is het voor toevoeging?
Maakt het iets uit, of het een surinaams, een antilliaan of een indiaan is, of een witte.
Als wij iets doen in het buitenland, en er wordt gezegd, die kaaskop?
Die witte? Die duitser?
Smee__ schreef:Oh heerlijk dit topic![]()
Ik kan zo snel 2 dingen bedenken. De eerste was niet zo zeer een klant maar de politieIk heb in een drogisterij gewerkt en stond op een ochtend vlak na openingstijd als enige bij de kassa's. Omdat er nog niemand was ben ik maar de kassa's gaan schoonmaken. Nietsvermoedend druk bezig, staan er ineens 2 agenten voor me.. Ik was blijkbaar met het schoonmaken langs de alarmknop gekomen die onder de kassa zit, die bedoelt is voor als er een overval is en gelijk een sein naar de alarmcentrale stuurt. Die dingen zijn heel gevoelig en het is ook niet echt een knop maar meer een soort hendeltje. Ik had helemaal niks door gehad en ik heb me echt nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld
Werkte er pas net, was ook nog m'n eerste baantje. Gelukkig vonden de agenten het niet erg en weten ze het aan mijn baas die dus niet verteld had dat die knop er zat
Tweede verhaal was met een wat oudere man die voor aambeienzalf kwam en mij uitgebreid over zijn aambeien vertelde tot de drogist er was om uitleg te geven

heb me nog nooit zo geschaamd... lieveli schreef:A3a1 schreef:Tot het erg vervelend wordt, omdat het wat te vaak gebeurd.
Blanke mensen in bv andere landen vinden maar wat vaak dat zij gediscrimineerd worden
Vertel daar eens wat meer over?
A3a1 schreef:jasmijnz schreef:Ik weet niet als die hier al eens voorbij is gekomen maar..
Zelf werk ik in een kleine notenbar en klanten pinnen veel. We staan met een paar leuke meiden altijd achter de balie en daar krijgen we ook veel opmerkingen over. Laatst hoorde mijn baas voor het eerst de opmerking die wij helaas al heel vaak hebben gehoord tijdens het pinnen. Kan ik hem er al in steken? En dan met zo'n vieze pedo blik je strak aankijken.. iehhhh
Wat heeft je baas ermee gedaan?

Paniek straalde uit haar ogen. En dat dit haar laatste "thuis" zal zijn en zij hier zal overlijden.
Wat zeg je dan?
"
Ik meldde hem dat als hij dergelijke opmerkingen bleef maken de beveiliging wel eens zou kijken hoe het bij hem van onderen is gesteld. Toen droop ie af
Later heeft ie het nog bij een collega geprobeerd en toen is hij netjes verwijderd door de beveiliging.
Ze waren echt bloedserieus. Ik heb, omdat ik verder echt niets wist te zeggen, maar gezegd dat ik bezet was en heb de betreffende gasten overgedragen aan een collega.
Resistance schreef:Ik had het laatst een man en een vrouw met hun zoon op mijn terras. Nou is dat niet echt gek.
Ik ben de drankjes gaan opnemen, maar toen ik terugkwam met de drankjes vroegen de mensen al: "Hoe oud zou jij onze zoon schatten?" Dus ik zei: "hmmm... 20?" Hij was 19. Ook vroegen ze naar mijn leeftijd, dus ik antwoorden dat ik ook 19 was. Ook nog niet heel gek, maar toch dat je iets hebt van: Waarom vraag je dat.
Echter brak mijn klomp toen ik even later het menu kwam opnemen. Moeder en vader pakten allebei de hand van hun zoon vast, en zeiden: "Wij zijn het er overeens dat jij een heel leuk vriendinnetje voor onze zoon zou zijn." Huh? Ik wist even niet of ik dat nou goed had gehoord of niet.Ze waren echt bloedserieus. Ik heb, omdat ik verder echt niets wist te zeggen, maar gezegd dat ik bezet was en heb de betreffende gasten overgedragen aan een collega.
Wtf?
TerraHowrse schreef:Resistance schreef:Ik had het laatst een man en een vrouw met hun zoon op mijn terras. Nou is dat niet echt gek.
Ik ben de drankjes gaan opnemen, maar toen ik terugkwam met de drankjes vroegen de mensen al: "Hoe oud zou jij onze zoon schatten?" Dus ik zei: "hmmm... 20?" Hij was 19. Ook vroegen ze naar mijn leeftijd, dus ik antwoorden dat ik ook 19 was. Ook nog niet heel gek, maar toch dat je iets hebt van: Waarom vraag je dat.
Echter brak mijn klomp toen ik even later het menu kwam opnemen. Moeder en vader pakten allebei de hand van hun zoon vast, en zeiden: "Wij zijn het er overeens dat jij een heel leuk vriendinnetje voor onze zoon zou zijn." Huh? Ik wist even niet of ik dat nou goed had gehoord of niet.Ze waren echt bloedserieus. Ik heb, omdat ik verder echt niets wist te zeggen, maar gezegd dat ik bezet was en heb de betreffende gasten overgedragen aan een collega.
Wtf?
![]()
Wat vond de zoon ervan?