Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Probeer al 3 weken een afspraak te maken bij mijn stagebedrijf om dingen als stagevergoeding, werkdagen/tijden etc te bespreken. Maar ze krijgen geen afspraak gepland en heb nu al bijna 2 weken geen contact meer met ze gehad. Enorm poedersuiker, want ik moet januari al beginnen!
dat worden hele fijne feestdagen voor jou!
Hoop dat iedereen hetzelfde kan zeggen in 2017.
CarolienR schreef:ItsMeGaby: Ingevuld!
Brittjuh: GEFELICITEERD! En de eerste uit het topicHoop dat iedereen hetzelfde kan zeggen in 2017.
Vervelend dat het bij een deel niet lekker loopt. Vind het ook vervelend dat je heel erg afhankelijk bent van anderen. Voor zowel het verkrijgen van een opdracht, maar ook met interviews, observaties etc.
en daar gaan we wel voor natuurlijk
Meile schreef:Ondanks dat ik eigenlijk nog heel hard met mijn thesis bezig moet zijn, ben ik toch al naar stageplaatsen aan het kijken. Waarom kan ik me nou nooit is op een ding focussen xD
. En ik doe vaak meerdere zaken op 1 dag. Zo heb ik net een belronde gedaan, ga ik nu verder met het verslag en ga ik vanmiddag weer bellen. Ik ben wel van de afwisseling, maar soms draaf ik daarin door inderdaad.
Dus dus het mag wel van mezelf. Even een paar uurtjes niks en dan weer fanatiek verder 

Ach, het werkt altijd wel voor mij en heb het alsnog altijd op tijd en goed af, dus ik vind het prima. 
9 januari definitief inleveren, dus het mag ook wel een keer nu...