Kan werk en privé prima loskoppelen. Heb vorig jaar ook gesolliciteerd bij een tbs kliniek, helaas ben ik het niet geworden (zijn echt onwijs veel mensen die daar willen werken! Concurrentie was zeer groot
). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ik ben de zorg in gegaan omdat ik graag met mensen wil werken, niet omdat ik graag op kantoor zit. kwita schreef:Aranel schreef:
Want normale gevangenen lopen vrij rond![]()
Ik moet wel lachen om sommige reacties, die van gynaecoloog spant de kroon![]()
Beroepen met oude of gehandicapte mensen wassen of kont afvegen, brr nee. Bij kinderen heb ik er dan weer geen moeite mee.
hihi kan er ook hard om lachen....maar een fietsendief is wat anders dan een seriemoordenaar ...dan zou ik echt elke dag mezelf afvragen of ik levend thuis zou komen en of ik niet werd opgewacht door een ex gedetineerde buiten de deuren.![]()
Ik vraag me echt af hoe mensen die dat beroep hebben daar mee omgaan...want ze zitten daar niet voor niets.
SusanH schreef:EMB is ook niks voor mij. De mensen waar ik mee werk hebben een lichte verstandelijke beperking. Sommige zou je ook als je ze niet kent een normaal gesprek mee kunnen voeren en niet merken dat ze een beperking hebben.
vuurneon: dat noem ik geen begeleiding. Ook die man zelf is er niet mee geholpen als hij daarin niet geremd wordt. Jij gaf duidelijk aan dat jij het niet wilde. De begeleiding had jou daar ook in moeten ondersteunen.

papagroom schreef:lovelynutia schreef:Als tandarts in opleiding vind ik het wel grappig hoe vaak het hier voorbijkomt als ultieme horror![]()
Zelf zou ik echt niets met baby's of kleine kinderen als beroep willen hebben
En dat terwijl juist bij kleine kinderen een kindvriendelijke tandarts van het grootste belang is

Cayenne schreef:Lente schreef:Gisteren nog een foto van een poepluier gemaakt.
Waarschijnlijk wil ik het niet eens weten![]()
Maar waarom in vredesnaam een foto van een poepluier maken?

Fleur_a schreef:Slager.
Ik zou van mezelf walgen als ik dat beroep zou uitoefenen. Ik weet dat dit beroep natuurlijk er ook moet zijn, heb ook respect voor de slagers hier onder ons, maar ik zou nooit van mijn leven zo'n beestje durven afschieten.
.
. Nikeyy schreef:Fleur_a schreef:Slager.
Ik zou van mezelf walgen als ik dat beroep zou uitoefenen. Ik weet dat dit beroep natuurlijk er ook moet zijn, heb ook respect voor de slagers hier onder ons, maar ik zou nooit van mijn leven zo'n beestje durven afschieten.
Mijn ouders hadden tot 10 jaar terug een slagerij.
Mijn vader kon (en kan) ook absoluut geen dieren afschieten en echt slachten etc.
Vlees werd altijd in grote stukken door de groothandel gebracht en daarna verwerkt tot diverse producten die je in een toonbank ziet liggen.
Er is een verschil tussen een slager en een slachter in mijn ogen.