Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melisjeee schreef:Ik neem een tussenjaar. Ik wil de selectie kans dan met beide handen aanpakken. Ik ga dan dus in mijn tussenjaar vrijwilligerswerk bij bijvoorbeeld een asiel en dierenambulance doen. Als ik dan niet binnen kom ga ik iets heel anders studeren, Economie & BedrijfseconomieEr zijn namelijk niet veel studies verder in de gezondheid e.d. die mij echt aanspreken, of die hebben ook een loting en dan blijf je maar bezig.
Resistance schreef:Melisjeee schreef:Ik neem een tussenjaar. Ik wil de selectie kans dan met beide handen aanpakken. Ik ga dan dus in mijn tussenjaar vrijwilligerswerk bij bijvoorbeeld een asiel en dierenambulance doen. Als ik dan niet binnen kom ga ik iets heel anders studeren, Economie & BedrijfseconomieEr zijn namelijk niet veel studies verder in de gezondheid e.d. die mij echt aanspreken, of die hebben ook een loting en dan blijf je maar bezig.
Weet jij waar ze volgend jaar op gaan selecteren? Ik zit in nu in 5VWO en wil ook heel graag diergeneeskunde doen, en ik ben wel benieuwd wat ze in iemand zoeken. Op zich wel heel fijn dat die loting weggaat. Ik ken genoeg mensen met een 9 gemiddeld die arts of dierenarts willen worden maar die ik het liefst nooit in de buurt van mijn dier zou willen hebben. Dan wel weer een vriendin die een 6,5 gemiddeld stond en die uitgeloot werd, maar die veel geschikter dan al die anderen bij elkaar was.
Weg met dat idiote lotingssysteem.
Melisjeee schreef:Ik neem een tussenjaar. Ik wil de selectie kans dan met beide handen aanpakken. Ik ga dan dus in mijn tussenjaar vrijwilligerswerk bij bijvoorbeeld een asiel en dierenambulance doen. Als ik dan niet binnen kom ga ik iets heel anders studeren, Economie & BedrijfseconomieEr zijn namelijk niet veel studies verder in de gezondheid e.d. die mij echt aanspreken, of die hebben ook een loting en dan blijf je maar bezig.
future_vet schreef:Ja het is pas waarschijnlijk vanaf de eerstejaars van 2017/2018. Dus na 3 jaar moeten zij waarschijnlijk weer opnieuw loten voor de master. Dat werd laatst gezegd bij de ouderdag.
Gelukkig staat mijn master al vast