Myrthe64 schreef:Vervelend Lian! Hopelijk is het niks ernstigs en komt ie er snel weer bovenop! Ik weet niet hoe lang jij moet fietsen naar school? Maar voor mij is het een uur heen en een uur terug 35 km totaal, dus misschien dat je dan snapt dat ik niet graag dat helemaal alleen fiets

Heb je het tegen mij of tegen Lian? Ik fiets 30 minuten, met tussendoor de pont van 10 minuten. 40 minuten reistijd heb ik dus.
MyHu schreef:Ahh dat is vervelend Lian! Joëlle, fijn dat ze weer mee kan aan de fiets!
Mocht ze wel op de weide enzo toen ze kreupel was?
Uhm, ja en nee. De eerste week/2 weken had ze boxrust en mocht ze daar niet tot nauwelijks uit. Hierna ging ze halve dagen in een kleine groep op de paddock. Nu staat ze of de hele dag op de wei, of de halve dag paddock, halve dag wei.
NailB schreef:Ik hoop echt dat het met rust snel weer goed komt. Ff aankijken maar.
Wat had Romy, Joelle? Das wel lang zeg

Een stom ongeluk
Onze paarden staan op een industrieterrein bij een bedrijf. De paddock grenst aan een ander bedrijf en een stapel pallets waren naar beneden gekletterd in onze paddock. Romy is gelukkig wel er net niet onder gekomen, maar is van de schrik als een malle rondjes gaan rennen en is daarbij uitgegleden. Haar hele achterhand was pijnlijk en wanneer ze liep viel ze zegmaar daardoor heen. Ze is volledig op de foto gezet, maar tot de dag van vandaag weten we nog steeds niet wat er nou echt is.. Moet er wel bij zeggen dat ze niet meer de jongste is en dat daardoor het herstel ook niet zo snel gaat.
Heel veel plezier Pacific! (ik weet je echte naam niet sorry )