Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zelf heet Sarah, mijn merrie heet Ilse. Als je het truttiger/officieel wil hebben heet ze Ilse W.
Klassen zijn niet bekend, nooit veel vrienden gehad (op school althans), wat als ik niemand ken, wat als de mensen die ik ken allemaal al iemand hebben? enz enz enz

Lucky_23 schreef:Hoi! Nouu.. Ik moet dit even kwijt. Ik zal eerst even mijn punten opnoemen zodat jullie dat iig weten.
Nederlands: 6,4
Frans: 6,3
Duits: 6,8
Geschiedenis: 5,7
Aardrijkskunde: 6
Wiskunde: 6
Scheikunde: 5,3
Biologie: 4,9
Ecoomie: 7,3
Muziek: 6,6
Tekenen: 7
Taal: 7
Rekenen: 8
Engels: 6,9
Natuurkunde: 6,1
Gym: 7,1
Maar ik mag 3 verliespunten en ik heb er nu dus 1 voor scheikunde en 1 voor biologie. Als ik een 3 haalde voor wiskunde stond ik nog een 6 afgerond, als ik een 5 haalde voor geschiedenis ook nog een 6 afgerond, als ik een 4,5 haal voor biologie ook nog een 5 afgerond. Maar ik ben nu dus héél bang dat ik niet over ga.. Want alle 3 die proefwerken waren heel moeilijk. En ik heb vandaag geprobeerd scheikunde op te halen maar het proefwerk was ook moeilijk. Stomme proefwerkweek..
Ik heb het profiel EM3 gekozen, dus wiskunde, geschiedenis, economie en duits en als extra vak BSM.
Maar ik ben bang dat ik voor biologie lager heb dan een 4,5 en voor geschiedenis lager dan een 5...
Ik ben ZÓ bang dat ik niet over ga naar 4 Havo maar ik wil zo graag ....

SarahIlse schreef:'t Is eigenlijk te zot voor woorden wat voor een druk er tegenwoordig op ons gelegd wordt.. Qua moeten en kunnen.