ZeSteigert schreef:Blij dat ik al aangenomen ben die stress is weg gelukkig
Wacht, ben jij al aangenomen terwijl je nog een jaar middelbare school moet? Of heb ik iets gemist?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kevertje04 schreef:ZeSteigert schreef:Blij dat ik al aangenomen ben die stress is weg gelukkig
Wacht, ben jij al aangenomen terwijl je nog een jaar middelbare school moet? Of heb ik iets gemist?

Imke1998 schreef:Welkom Eline
Ik had vooral op maandag veel tussenuren (eerst 5 achter elkaar), dus in mijn tussenuren ging ik standaard naar huis om te lunchen. (1e en 2e les, en vervolgens 8e en 9e les)![]()
Kwam omdat ik geen vakken zoals geschiedenis, M&O of kunst algemeen heb.
Nadeel is, dat ik de rest van de week dus non-stop les had, dus van inhalen tijdens tussenuren kwam voor mij niet veel op. Hoop dat mijn rooster iets beter geregeld is dit jaar.
Daardoor heb ik uiteindelijk wiskunde D moeten laten vallen, omdat ik het echt niet redde om de scheikunde lessen te missen... kevertje04 schreef:ZeSteigert schreef:Blij dat ik al aangenomen ben die stress is weg gelukkig

ZeSteigert schreef:Vooropleiding
Dus dat doe ik erbij komend jaar en dan daarna de 'echte' studie. Daarvoor weet ik nog niet of ik aangenomen word maar voor de vooropleiding die ik doe zijn de eisen in principe hetzelfde als voor de bachelor, alleen dan een heel klein beetje versoepeld soms. Dus het zou raar zijn als ik in dit jaar met intensief les ineens achteruit ga. Maar goed je weet het nooit natuurlijk, wie weet past het toch niet bij me (kan ik me niet voorstellen.
Amira_ schreef:Ik wil luchtverkeersleider worden, maar de kans dat dat lukt is heel klein dus ik moet nog een plan B bedenken..
kevertje04 schreef:ZeSteigert schreef:Vooropleiding
Dus dat doe ik erbij komend jaar en dan daarna de 'echte' studie. Daarvoor weet ik nog niet of ik aangenomen word maar voor de vooropleiding die ik doe zijn de eisen in principe hetzelfde als voor de bachelor, alleen dan een heel klein beetje versoepeld soms. Dus het zou raar zijn als ik in dit jaar met intensief les ineens achteruit ga. Maar goed je weet het nooit natuurlijk, wie weet past het toch niet bij me (kan ik me niet voorstellen.
) en heb me ingeschreven bij duo voor staatsexamen.
kevertje04 schreef:Amira_ schreef:Ik wil luchtverkeersleider worden, maar de kans dat dat lukt is heel klein dus ik moet nog een plan B bedenken..
Wat een tof idee, hoe ben je daar zo op gekomen als ik vragen mag? En waarom is die kans klein? Zijn dat hele kleine groepen die dat mogem worden?
Het is echt mijn droom om luchtverkeersleider te worden dus ik doe ook echt mn best me zoveel mogelijk voor te bereiden.
mingming schreef:StonedRomy schreef:Nee, alleen voor stage nu 4 weken. Verder is mijn school een ingewikkelde constructie
Gaaf, Amerika! Daar wilde ik in mijn tussenjaar eigenlijk heen, maar nu weet ik het niet meer
mingming schreef:StonedRomy schreef:Nee, alleen voor stage nu 4 weken. Verder is mijn school een ingewikkelde constructie
Gaaf, Amerika! Daar wilde ik in mijn tussenjaar eigenlijk heen, maar nu weet ik het niet meer

) doe ik dan nog moleculaire levenswetenschappen erbij.