Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Klinkt gezellig
. Kan het nu nog niet geloven. Dus wij zijn nu met zn vieren
.
waarom heb je gekozen om in Nederland te komen studeren? VrouwkjeS schreef:en doordat ook veterinaire volksgezondheid erbij zit doe je ook nog kennis op over iets waar toch niet "veel" mensen kennis van hebben.
MindyFinesse schreef:ik woon nu in Bennekom vlak naast ede en overweeg om gewoon hier te blijven ook ivm paarden en werkIk ben ook decentraal geselecteerd. Kan het nu nog niet geloven. Dus wij zijn nu met zn vieren
![]()
Iemand die toevallig ook in Veenendaal of Ede wil gaan wonen? Ik heb een auto en ga iedere dag rijden. Van Veenendal of Ede is de reistijd iets korter naar huis.
Iedereen die nog examens doet heel veel succes! Keihard leren is de moeite waard.![]()
En niet verwonderd zijn over grammaticale fouten of degelijks, ik kom uit uw favoriete buurland![]()
Bij jou?
Ik weet niet heel precies wat ik had bij alle meerkeuze vragen dus kan het niet precies uitrekenen, maar de open vragen heb ik iig echt behoorlijk goed gedaan
Heuh compensatiepunten!!
succes met Engels vandaag!
maar even afwachten.
Ik wacht gewoon fijn de 11e af
Femek2902 schreef:De 11de wordt echt spannend.. Ik heb natuurkunde echt vepest, dus ik hoop dat ik net geslaagd ben, maar ga sowieso voor een cijferverbetering van natuurkunde.
Unihorses: Nog een keer maar nu met hoofdletters en alinea's, ik snap er echt helemaal niets van![]()
Wat een gehannes man.. Pff.