xApple schreef:Oh ik zou zeker gaan... Als je echt heel erg ziek bent sturen ze jou wel naar huis
Ik ga zelfs met migraine werken. Dat is echt heel erg onprettig maarja zonnebril op, dosis pillen erin, zonwering dicht en de kinderen op 'stil' proberen te zetten (ben juf). Vervanging regelen is zo veel gedoe en ik wil niet degene zijn die zich regelmatig ziek meldt
Zelfs op mijn stage vond ik het heel erg toen ik ziek was in de 'sportweek' dan zijn er veel evenementen en ik had een begeleidende taak. Ik ben toch gegaan (had migraine en werk met kinderen, hel van een combinatie). Mijn stagebegeleider zag het meteen en heeft me weer naar huis gestuurd. Volgende dag kreeg ik een hele grote beterschapskaart van de juf en de kinderen. Ze kon het heel erg waarderen dat ik toch kwam.
Perfect voorbeeld, dit is hoe het zou moeten gaan

werk je op kantoor kan het idd prima maar werk je in de horeca waar je je ledematen echt nodig hebt is het een heel ander verhaal. Zelfde geld voor grieperig zijn. Je wilt niet mensen ziek maken binnen een restaurant.