Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Homiafortuna schreef:Ik zie hier alleen maar verhalen over studies. Hebben jullie er in het normale leven geen probleem mee. Was laten liggen, afwas laten staan etc. Andere dingen zijn veel interessanter.

) Bralindy schreef:Als ik heel eerlijk ben.. vind ik dat je je echt moet schamen. In veel landen is het onderwijs slecht geregeld en jij bent gewoon te lui om er iets van te maken. Geef jezelf eens een ongelooflijke poedersuiker harde schop onder je kont
Simoonzel schreef:Dat vind ik een hele goede tip LindyH!
Ik vond dit pdf'je ook op internet. Ik herken mezelf héél erg in nummer 3, "de dromer". Misschien herkennen jullie jezelf ook?
http://www.i2l.nl/pdf/1Tekst%20Zes%20ty ... rgrond.pdf
Het enige ding waar ik me niet bij kan aansluiten is "hoe werd je een dromer?", want zo zijn mijn ouders totaal niet.
@Bralindy: Dat anderen het slechter hebben is voor mij echt totaal geen motiverende factor, hoe banketstaaf dat ook mag klinken. Ik wil hier overheen komen in het kader van zelfontwikkeling, niet door een soort altruïstische druk van buitenaf.
nu ga ik echt slapen hahaha
.
(Héél verstandig.. Als uitstellen bij een topic gaan over uitstellen, zodat je nog meer kan uitstellen door te kleppen over uitstellen.. Juist
)
Net klaar met leren voor een belangrijke Biologie toets van morgen, ben om 23.19u begonnen, 70 pagina's, morgen eerste lesuur die toets al. Whupps
6u opstaan.. Yay
Heb ik nodig....
Goh, wat raar nou, dat ik altijd in de woonkamer alles doe

maar we hebben in totaal wel maar 17 stappen gedaan en daar ging het om
Loop gi-gan-tisch achter met mijn studiepunten waardoor ik dit blok ineens alles moet herkansen en doen. Gigantisch veel werkdruk en wat ben ik op dit moment aan het doen? Juist. Ik lig in bed series te kijken
Emmaa_ schreef:Jup, een topic naar mijn hartLoop gi-gan-tisch achter met mijn studiepunten waardoor ik dit blok ineens alles moet herkansen en doen. Gigantisch veel werkdruk en wat ben ik op dit moment aan het doen? Juist. Ik lig in bed series te kijken
Erin schreef:Vandaag zei mijn mentor: 'ik heb pas acht stageverslagen binnen' (betreffende verslagen moesten twee weken geleden al ingeleverd zijn) 'dus willen jullie allemaal een beetje opschieten?'
Ik voelde nét de druk ontstaan om dat ding dit weekend af te maken, maar als nog bijna niemand het gedaan heeft... Doei motivatie