Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gaan er nog meer voor de eenheid Rotterdam solliciteren? Flowq schreef:Amber, inderdaad niet regio zoals jij deze bedoeld. Niet dat als je in Nijmegen woont, je in Arnhem/Nijmegen op een bureau zit, dan meer richting Tiel oid.
Meer de 'politie regio'. Dat je niet solliciteren voor Rotterdam, terwijl je in Utrecht woont. Of in mijn geval, in Nijmegen woont en in Utrecht solliciteerd.

.

kitlover schreef:ik ga ook niet solliciteren, ik ben ook nog te jong en ik zit met een heel aantal blessures
Mijn portie komt later pas, ik wil eerst een andere studie tussendoor doen zodat ik sowieso een andere baan heb. Daarna ga ik mij pas verder oriënteren in hoe de banenkans dan is (word ongeveer over 6 à 7 jaar)

Bonnyyyyyy schreef:Hoezo kan je dan niet solliciteten LIZMd?
Ik wacht nog een jaartje, wil toch m'n niveau 4 behalen eerst.
Marlou_ schreef:Nouja west Brabant is oa Tilburg bijvoorbeeld eb dat is een half uurtje rijden
lieveli schreef:Ik heb een vraag voor de agenten hier...
Ik heb een tijdje terug aangifte moeten doen van een aanrijding. De agent die de aangifte deed zat onwijs met me te flirten. En het was geen knappe jonge vent.
Het flirten uitte zich in mij onderbreken in mijn verhaal en zeggen dat bepaalde dingen mij goed zouden staan, vragen of ik een relatie heb, etc.
Ik heb daar uiteindelijk niks mee gedaan maar ben wel met een viezig gevoel naar huis gegaan. Wat kan ik het beste doen wanneer het weer zou gebeuren?