Duimen draaien maar weer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Via deze brief wil ik solliciteren als (...). Mijn naam is Wendy (...), ik ben 25 jaar en woon in Oldenzaal. De door (...) geplaatste vacature sluit dusdanig bij mijn wensen aan dat ik graag wat over mijzelf wil vertellen.
Citaat:Mijn naam is Wendy (...), ik ben 25 jaar en woon in Oldenzaal.
Meraki schreef:Via deze brief wil ik solliciteren als (...). Mijn naam is Wendy (...), ik ben 25 jaar en woon in Oldenzaal. De door (...) geplaatste vacature sluit dusdanig bij mijn wensen aan dat ik graag wat over mijzelf wil vertellen.
Doubtless schreef:Meraki schreef:Via deze brief wil ik solliciteren als (...). Mijn naam is Wendy (...), ik ben 25 jaar en woon in Oldenzaal. De door (...) geplaatste vacature sluit dusdanig bij mijn wensen aan dat ik graag wat over mijzelf wil vertellen.
Ik vind het laatste stukje raar klinken. Doordat de vacature bij je past wil je iets over jezelf vertellen?
Mioux schreef:Mijn tip is gebruik woorden als flexibel, korte termijn of direct inzetbaar, eigen vervoer, teamplayer, aanpakker. Zulke dingen worden tegenwoordig veel op geselecteerd.
Probeer vooral ook kort en krachtig te blijven,uitgebreid praten kan je als er dingen gevraagd worden in een gesprek.