Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bevalt me erg goed! Vereist wel veel discipline maar het bevalt me tot nu toe beter dan klassikaal
, Sociale Psychologie, Communiceren en...?? nog een vak. Het is hard werken maar als het je ligt is het echt te doen. Ik vlieg in ieder geval door de stof heen

Ben werkzaam in de zorg en haal daar niet zoveel voldoening meer uit... Ik heb nog niet eerder een thuisstudie gedaan en aangezien deze best pittig is zou het wel fijn zijn om lotgenoten te spreken
Miryamk schreef:Hoi, mag ik me hier ook even aanmelden?
Ik heb me net ingeschreven voor de thuisstudie voor natuurvoedingsadviseur.
Ik heb hiervoor gekozen omdat daar mijn interesse ligt en ik zo'n leeftijd heb dat ik iets wil doen waar ik echt een passie voor heb.Ben werkzaam in de zorg en haal daar niet zoveel voldoening meer uit... Ik heb nog niet eerder een thuisstudie gedaan en aangezien deze best pittig is zou het wel fijn zijn om lotgenoten te spreken

Miryamk schreef:Is idd via civas, die hebben zo'n leuk aanbod. Als ik hiermee klaar ben heb ik alweer andere studies op het oog. Als het goed is krijg ik vandaag de hele boel binnen. Vind het wel spannend
kelliiee1993 schreef:Ik meld me hier.
Ik wil graag een opleiding doen via de LOI, maar qua toetsen weet ik niet zo goed wat ik hier van moet verwachten, worden deze ook thuisgestuurd?
En qua stage vind ik het lastig, je moet natuurlijke een stage zoeken, maar wat nu als je er geen vind