Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Nou sorry maar als ik 'ZO TIPS GEEF DAN VIND IK HET NIET ERG VRIENDELIJK OVER KOMEN'.Tips mag altijd, maar doe het dan op een normale manier. Nooit zonder Caps Lock begrijpen we ook echt wel, daar hoef je geen extra kracht bij te zetten.
Tieneke schreef:Dat wilt niet zeggen dat je alwetend bent daarin of dat anderen geen andere mening mogen hebben van hoe en wat
Tieneke schreef:Ik ben er wel van overtuigd dat dat je bedoeling niet is, maar zo kom je wel een beetje over. Dus net hoe jij anderen wilt vertellen hoe ze kunnen overkomen op een werkgever, willen anderen je hier misschien vertellen hoe jij op andere mensen kan overkomen
Axel_Valerie schreef:En courses, zo'n foto is heel goed. Dat zijn wel de dingen waarmee een CV op kan vallen. Maar je wilt niet weten watvoor vreemde foto's wij hebben ontvangen. Foto's die een halve pagina bedekken, foto's waarop mensen een aap staan te aaien in de dierentuin, foto's waarop mensen er onverzorgd uitzien..
Courses schreef:Met referenties is het toch ook zo dat je mensen 'moet vragen' of je ze erop mag zetten of is dat heel ouderwets ofzo? Ik heb namelijk nog helemaal geen referentie's op m'n CV ..