Namenlijstje schreef:Frankaas = Franka
Pacific = Gerbrich
RoosMarije = Roos
Deetjeeuh = Desiree (Dees)
MuttleyMarty= Maaike
faatxhorse = Fatima
Sylvia_S = Sylvia
Bij ons duurt een lesuur ook drie kwartier. Het eerste begint bij ons om 8 uur.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoosMarije schreef:Misschien ben ik nu heel blond, maar..
Dagopening![]()
Frankaas schreef:RoosMarije schreef:Misschien ben ik nu heel blond, maar..
Dagopening![]()
Niks blonds aan hoor, ik was te lui om het uit te leggen. Mijn school is zeg maar een christelijke school. Merk je niks van hoor, alleen dat we godsdienst hebben en elke dag het 2e uur een dagopening hebben. Dan praten ze 5 minuten over een verhaaltje wat in een boekje staat
. Het slaat eigenlijk niet echt ergens op, niet alle docenten houden zich eraan, maar het is soms wel leuk om er over door te gaan waardoor de docent vergeet les te geven
faatxhorse schreef:Frankaas schreef:Niks blonds aan hoor, ik was te lui om het uit te leggen. Mijn school is zeg maar een christelijke school. Merk je niks van hoor, alleen dat we godsdienst hebben en elke dag het 2e uur een dagopening hebben. Dan praten ze 5 minuten over een verhaaltje wat in een boekje staat
. Het slaat eigenlijk niet echt ergens op, niet alle docenten houden zich eraan, maar het is soms wel leuk om er over door te gaan waardoor de docent vergeet les te geven
HahahaIk zit ook op een 'christelijke' school, we hebben idd godsdienst. Verder merk je er ook helemaal niks meer van, we hebben geen dagopening ofzo.
Frankaas schreef:RoosMarije schreef:Misschien ben ik nu heel blond, maar..
Dagopening![]()
Niks blonds aan hoor, ik was te lui om het uit te leggen. Mijn school is zeg maar een christelijke school. Merk je niks van hoor, alleen dat we godsdienst hebben en elke dag het 2e uur een dagopening hebben. Dan praten ze 5 minuten over een verhaaltje wat in een boekje staat
Frankaas schreef:Oja, dat is ook zo leuk, huiswerkoverhoring. In de eerste (jaja) had ik een verschrikkelijke geschiedenis docente. Elke les moesten we paragrafen leren en dan ging ze die overhoren in de les voor een cijfer bij een iemand. Ze pakte dan namenlijst erbij, prikte met haar pennetje... Gelukkig ben ik nooit geweest, want geschiedenis is nog erger dan nask
MuttleyMarty schreef:Frankaas schreef:Oja, dat is ook zo leuk, huiswerkoverhoring. In de eerste (jaja) had ik een verschrikkelijke geschiedenis docente. Elke les moesten we paragrafen leren en dan ging ze die overhoren in de les voor een cijfer bij een iemand. Ze pakte dan namenlijst erbij, prikte met haar pennetje... Gelukkig ben ik nooit geweest, want geschiedenis is nog erger dan nask
Erger om te leren of moeilijker?