en heel veel heb je er denk ik ook niet aan met ej studie dan. Of het moet via decentrale selectie zijn, dan kunnen extra vakken nog wel eens iets schelen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en heel veel heb je er denk ik ook niet aan met ej studie dan. Of het moet via decentrale selectie zijn, dan kunnen extra vakken nog wel eens iets schelen
.

badeendje schreef:Haha ja oke, dan heb je er waarschijnlijk bij het kiezen van een studie ook niks aan! Heb je het nu als extra vak dan?
Ik had examenbundels besteld op marktplaats en van 1 meisje heb ik nog 2 schriften gekregen die ze had gemaakt tijdens zo'n bijscholingscursus op de universiteit. Zijn echt super gedetailleerd, ik wil dat wel gaan doen voor natuurkunde! Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik daar een voldoende op haal, lijkt me een fijn vooruitzicht
Sanne_com schreef:Ik ben zeg maar ooit met N&T met informatica begonnen, met in de vrij ruimte Geschiedenis en als extra vak Economie. (en voor Duits tekenen omdat ik geen Duits hoefde te doen). Toen heb ik in de 4de Wiskunde B laten vallen, snapte er geen drol van.
In de 5de heb ik toen ook nog Scheikunde laten vallen omdat dat toch ook echt niet ging, dus nu heb ik
E&M of C&M met Tekenen ipv duits, in de vrije ruimte volgens mij informatica, en dan als extra vakken Biologie en Natuurkunde? Maar ik moet toegeven dat ik er zelf ook niet zo heel veel meer van snap![]()
Ga het er met mijn decaan nog even over hebben. Ook over het tussen jaar dat ik denk ik wil gaan nemen.
En ik zit op dit moment niet lekker in mijn vel, heel erg snel moe (zit nu ook al weer thuis na 1,5 week omdat ik vanmorgen bijna ingestort ben....) dus 2 uur minder en dan lekker flex waarin ik huiswerk kan maken...
Fijn dat je zulke gedetaileerde schiften hebt! Dat kan zo goed helpen! Dat helpt denk ik zeker!

badeendje schreef:Ah balen joh, hopelijk knap je snel weer op. Sociale problemen op school of te veel druk oid? (Als je het kwijt wil hoor).
Dinsdag moet ik bloed laten prikken en dan, hoop ik eigenlijk, dat ze wat vinden. Want dat houd in dat we er wat aan kunnen doen.
inge_romeo schreef:Wij moeten bij engels en duits al een volledig examen maken.. voor de 0 meting.
Doen ze dat bij jullie ook al?
snowlove schreef:Wij zijn al bezig met examentraining, vandaag een deel van een frans examen gemaakt, stukje van in totaal 20 punten, waarvan ik er 18 heb behaald, behoorlijk blij mee voor de eerste poging
Sanne_com schreef:badeendje schreef:Ah balen joh, hopelijk knap je snel weer op. Sociale problemen op school of te veel druk oid? (Als je het kwijt wil hoor).
We hebben geen idee eigenlijkDinsdag moet ik bloed laten prikken en dan, hoop ik eigenlijk, dat ze wat vinden. Want dat houd in dat we er wat aan kunnen doen.
Maar ben gewoon extreem moe en elke griep die langs wandelt die krijg ik...

.
.
.