Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mette1998 schreef:Kamer waar ik gisteren in mocht stonk echt heel erg en zaten scheuren in de vloer.. Ik zou het best willen met een paar die ik ook aardig vind maar wat doe je dan na school? Daar op je kamer zitten..? :p
ee_f_ schreef:Mette1998 schreef:Kamer waar ik gisteren in mocht stonk echt heel erg en zaten scheuren in de vloer.. Ik zou het best willen met een paar die ik ook aardig vind maar wat doe je dan na school? Daar op je kamer zitten..? :p
haha, als het stinkt en vies is komt dat denk ik door de vorige bewoners..
het is je eigen appartement dus je moet hem zelf schoon houden.
en na school, beetje op je kamer zitten, laptoppen kletsen weet ik het wat allemaal, na het dorp toe oid.
op de manege rond hangen.. wat doe je normaal na school?
Mette1998 schreef:Jaa zou kunnen haha ! Je moet t wel je eigen maken idd.. Lastig want stel dat je bij zuurpruimen op de kamer komt, dan is t al een stuk minder. Maar t kan ook heel gezellig zijn denk ikMoet nog maar even kijken..
Heb je faceboo ofzo?
Mette1998 schreef:Je zat toch in deurne op school? Hoe was dat dan met iemand anders op een kamer?
Mette1998 schreef:Is het dorp eigenlijk ver fietsen vanaf de manege? Als ik toch intern ga wil ik ook wel een baantje zoeken in de buurt!
Ben alleen bang dat je te weinig privacy hebt in een kamer met 4 meiden, en dan kan je niet zomaar zeggen ik reis toch liever heen en weer van huis..

assileM schreef:Haay!![]()
Mag ik me melden?! Ik word ook eerste jaars studente na de zomervakantie.
Ik ga de opleiding paraveterinair studeren aan het Groenhorst college in Barneveld.
Ik blijf gewoon thuis wonen en ga dan met de scooter naar school. Woon in Putten vandaar.
Nog meer mensen die paraveterinair gaan studeren?!
. Ik heb verder nog niks gehoord van schhol en ben benieuwd wat ik verder nog moet aanschaffen
. De laptop heb ik al wel haha, nu de rest nog denk ik
ynskek schreef:Als je met een Apple kan werken kun je goed voor een macbook gaan.... heb je er geen ervaring mee of kun je er niet echt mee overweg zou ik voor een windows computer gaan...
Ik heb zelf een acer die me goed bevalt.