Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben het ook wel fijn, iedereen helpt elkaar en raam 1 (vaak ik) helpt raam 2 met schoonmaken/ dingen klaarzetten. En nu probeer ik ook wat keukensluit te leren om bij te springen.
Gelukkig wist die nu wat te doen en waren we 10 minuutjes later. miekel92 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik werk ook bij de mac.
En bij ons geldt dat je, als je ouder dan 18 bent, verplicht tot sluit beschikbaar moet zijn.. Weekenden zijn niet verplicht maar hoe meer dagen je beschikbaar bent hoe groter de kans dat ze je aannemen.
Een aantal van mijn collega's zijn christelijk en werken dus echt niet op zondag.. Dit is geen probleem want er zijn er ook zat die wel op zondag kunnen.
Ik werk er zelf als bijbaantje op zaterdag en zondag. Bij ons kun je ook later je beschikbaarheid nog aanpassen, ik heb een tijd lang vanuit school vrijdag vrij gehad dus dan werkte ik ook vrijdagen. Toen kreeg ik een rooster met elke vrijdag tot 4 a 5 uur les en toen heb ik mijn beschikbaarheid aangepast. Bij ons doen ze daar niet moeilijk over.
Probeer wel meteen goed aan het werk te gaan.. Mijn ervaring is dat mensen die het niet serieus nemen gewoon niet door hun proeftijd heen komen en dat is echt zonde.
Friendly: is bij jullie DR2 en counter sluit samen? Bij ons zijn dat twee aparte sluits..
pimaude schreef:Waarom?:o

upendo schreef:Ahhh ja meestal wordt het dan al lastiger.
Heb je kennissen bij een mac zitten of heb je ervaring bij andere horeca dingen?
maar ze waren opzoek ook naar wat oudere had ze het over.. Misschien heb ik geluk dan.
mn zusje mag zoals beloofd op gesprek komen. Ga eens vragen wat de reden is dat jij niet kan.