Met engels neem ik nooit een woordenboek mee haha, met het examen ook niet want ik heb alleen engels-engels woordenboek hahaha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Met engels neem ik nooit een woordenboek mee haha, met het examen ook niet want ik heb alleen engels-engels woordenboek hahaha
of misschien idd een ander niveau? Sunneva schreef:Welk niveau doe je? Misschien ligt het daar aan. Havo en vwo begint idd volgende week. Van de andere niveau 's weet ik niet.
Haha sterre daar heb je een punt![]()
Maar bij ons krijg je soms van die wetenschappelijke teksten en daar staan dan termen bij die ik in het Nederlands ook niet zou weten. Daarom neem ik ook nog een Nederlands woordenboek mee XD
Die horen allemaal tegelijk lijkt me zo.
Heel fijn is dat, alleen was het wel ven omschakelen dat ik na 3 jaar wis in het engels heb gehad dat het nu in het nederlands is,dus ik kende al die nederlandse termen niet
Ik maak quickscans via de site van examenbundel en dat gaat niet al te best haha 
_Dominique schreef:heeee kim
Pff is iemandheeeel goed in eco?!
Veerle schreef:Ik ben officieel klaar met tto
Ik wou vanmiddag nog even een nederlands examen oefen maar ik denk dat ik het er voor vandaag even bij laat. Dat IB examen van net was al deprimerend genoeg._Dominique schreef:heeee kim
Pff is iemandheeeel goed in eco?!
Niet heel goed maar ik kan proberen te helpen?