imd schreef:Maarehm, leuk! Ik neem aan dat je de accountants etc al geprobeerd hebt? Wie weet dat je een opdracht uit kunt voeren voor een adviesbureau? Mijn vader heeft toen meegdaan aan zo'n kringloopproject waarbij je ook vanalles bij moest houden/in moest voeren. Erg interessant en volgensmij aardig wat cijfertjesrekenwerk.
Klopt, die opdracht was van AcconAVM als ik het goed heb. Maar inderdaad een interessante opdracht!! Een vriendin van mij heeft daar toen der tijd op gesolliciteerd.
Het vervelende is dat je dan zelf vaak met een voorstel moet komen, en dat vind ik erg lastig.
Ik heb mijn projectstage bij een accountantskantoor gedaan, vond het werk echt vreselijk, dus wil eigenlijk nu weer kijken bij een heel ander bedrijf, om zo uiteindelijk ergens te belanden waar ik me draai zou kunnen vinden haha.
Haha ja voor mij was die minor echt super makkelijk, had ook de minor ondernemerschap..
Ilse_C schreef:& Welkom aliceexx! Wat enorm balen dat je je voet hebt gebroken. Moet jouw onderzoek ook daadwerkelijk tijdens een stage oid gebeuren dat je het hierdoor uit moet stellen? Anders kan je iig vast de hele theorie op papier zetten thuis!
Helaas kon dat niet met de opdracht waar ik zou aan beginnen en uitstel is ook niet mogelijk. En aangezien ik de komende maanden nog wel met het pootje omhoog zit, heb ik besloten om in september af te studeren.
Wat fijn dat je 2e voorstel is goedgekeurd. Geeft altijd weer een goed gevoel, en helemaal als mensen het een leuk en interessant onderwerp vinden!! Succes!!