Ik zit nog een weekje in Frankrijk en kom volgende week maandag na 2,5 maand weer thuis haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
labyrinth schreef:xShanty schreef:Overigens bij mij is het best naar want al mijn groepsgenoten zijn zo ongeveer anti Quintus en mn mentoren+ mn hele groepje is pro Augustinus. Maar opzich, we zijn dus best veel bij aug en merk echt dat dat gewoon niet mijn vereniging is.
Joh, Augustinus/quintus trekken best veel samen op, vooral binnen huizen, dus als je groepje leuke mensen had kom je ze nog vaak genoeg tegen als je wilt.
xShanty schreef:Ik niet, dit jaar Leiden ipv de VU.
Overigens vind ik de EL-CID tot nu toe leuker dan de IDEE-week, maar miss is dat ook omdat ik dit jaar veeeel meer zin heb om te gaan studeren.
Heb ook al gekozen om me deze week in te schrijven voor Quintus (:
Wat vond je van de El-Cid week? Zelf vond ik het erg leuk, heb er alleen niet zo intensief aan meegedaan zoals vorig jaar omdat ik dit jaar een passe-partout had. Toch nog maar even de keuze gemaakt om een jaar te wachten met lid worden. Eerst even het eerste jaar knallen, daarna lid worden van Minerva. MyHorseGirl schreef:xShanty schreef:Ik niet, dit jaar Leiden ipv de VU.
Overigens vind ik de EL-CID tot nu toe leuker dan de IDEE-week, maar miss is dat ook omdat ik dit jaar veeeel meer zin heb om te gaan studeren.
Leuk! Bereid je al wel vast voor voor de dispuutsontgroening.....Wat vond je van de El-Cid week? Zelf vond ik het erg leuk, heb er alleen niet zo intensief aan meegedaan zoals vorig jaar omdat ik dit jaar een passe-partout had. Toch nog maar even de keuze gemaakt om een jaar te wachten met lid worden. Eerst even het eerste jaar knallen, daarna lid worden van Minerva.
MyHorseGirl schreef:xShanty schreef:Ik niet, dit jaar Leiden ipv de VU.
Leuk! Bereid je al wel vast voor voor de dispuutsontgroening.....Wat vond je van de El-Cid week? Zelf vond ik het erg leuk, heb er alleen niet zo intensief aan meegedaan zoals vorig jaar omdat ik dit jaar een passe-partout had. Toch nog maar even de keuze gemaakt om een jaar te wachten met lid worden. Eerst even het eerste jaar knallen, daarna lid worden van Minerva.
)
SimoneeM schreef:Welkom!
Ik moet me tussen 8 en half 10 melden maandag.
Ben echt blij dat ik nog relatief dichtbij woon haha!

xShanty schreef:Ja joh, eerst maar paklijst bij elkaar krijgen (wat is in godnaam een pedel, joolooswek, rammelator?)
en dan nog de NKT overleven.
Ik ken wel een aantal meiden die al bij Q zitten en de ontgroening verschilt er heeel erg per dispuut weet ik al.
El-cid week vond ik vooral het begin leuk! Donderdag heb ik alleen meegegeten en kroegentocht gelopen ivm kijkers en gister heb ik uiteindelijk de hele dag geskipt om lekker andere dingen te doen (en omdat ik Incasa echt een ballentent vind)
Ik woon al mn hele leven in Leiden dus voor mij ging het echt om het leren kennen van de studentenverenigingen en lekker beetje feesten.
Ik wilde eigenlijk ook pas volgend jaar lid worden, heb ook nog tot eind augustus een full-time contract lopen, maar op de een of andere manier had ik toch het gevoel dat ik het nu wilde doen. Dus ben maar gewoon dat gevoel gevolgd. Nu hopen dat ik t allemaal overleef naast mn eerste studieweek![]()
Bedacht me nu al, lekkere eerste indruk naar mn studiegenoten, brak, moe, zonder make-up en zonder laptop (denk iig dat ik die maar niet mee neem) mn eerste week in.
__PrinCes schreef:Ik dacht al dat het aan mij lag! Ik dus ook niet.
Stond er in de mail over het bestellen van boeken dat met vragen over de ERNA-account dat ik moest mailen naar de studentenhelpdesk, dus ik dat gedaan. Zeggen ze dat ik niet naar hun moet mailen
Ik dacht zal ik bellen, maar alle telefoonnummers verschillen ook weer dus ik dacht laat maar. __PrinCes schreef:Ik ga straks maar even dat nummer bellen die ik van de helpdesk kreeg..
Ik moet namelijk met m'n ERNA-account die boeken bestellen omdat bij ons wel alles digitaal is..