Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Remark schreef:Pfff hebben jullie ook zo veel gedoe gehad met het aanvragen van je DigiD? Ik baal enorm wat heb hem pas over 5 dagen en ben dus eigenlijk al te laat met aanvragen van mijn ov en stufi waardoor ik de eerste maand waarschijnlijk zonder studentenov naar Den Haag moet...
Remark schreef:Ja klopt alleen je ov duurt 3 maanden
Mandy92 schreef:Mandy92 schreef:Zo. Mijn definitieve keuze is gemaakt. International business and languages op windesheim in Zwolle!
Hooow, foutje ... Het is dus niet IBL maar Communicatie.
EliseXJoelle schreef:ik kreeg vandaag een mail over boekenlijst en wanneer de intro en eerste lesdag zijn, maar heb verder nog geen bevestiging gehad dat ik ook daadwerkelijk toegelaten ben.. op studielink staat ook nog steeds dat mijn verzoek is ingediend. Kan ik uit de mail van de opleiding concluderen dat ik toegelaten ben of nog even afwachten? :p
wil heel graag mijn boeken gaan bestellen namelijk
heb ik allemaal al geregeld gelukkig
ElinaSK schreef:Horse_xx schreef:Ik kreeg twee weken geleden een brief van de KEI-week, maar dan zit ik nog in Blanes dus daar kan ik niet heenecht balen!
ooh das inderdaad jammer ! wat ga jij doen dan ?. Ik kan ook niet naar de KEI-week, want dan zit ik op een festival in brabant
Courses schreef:Ik heb 'm toen ook pas in .. oktober ofzo gekregen? Weet niet meer precies hoe het zat, hele kromme regeling in ieder geval. Was iets met voor bepaalde datum aanvragen gaat 'ie per ... in, en ik was op 14 augustus jarig en viel net buiten dat kwartaal dus moest kwartaal wachten.
)