Jolliegirl schreef:Ik het raar dat ik die opmerking even niet snap?
MRI scan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenkins schreef:k.u.t. zooi, had mijn hoop gevestigd op de kruidvat, oke niet geheel passend bij mn diploma, maar moet toch wat. Spreek ik net een kennis die er werkt, dat ze heeft gehoord dat ze geen mensen ouder dan 20 en voor niet meer dan 12 uur mag aannemen..
En dat terwijl er een poster buiten hangt dat ze opzoek zijn naar full-timers!!!!
lifaya schreef:de vacature van Achmea heb ik gevonden, nadeel is dat ze iemand zoeken met min. jaar callcenter ervaring. Heb ik helaas nietmaar denken jullie dat het alsnog te proberen is? Het zijn fantastische werktijden (werkdagen ma. tot vr. van 08:00 tot 18:00)
vuurneon schreef:lifaya schreef:de vacature van Achmea heb ik gevonden, nadeel is dat ze iemand zoeken met min. jaar callcenter ervaring. Heb ik helaas nietmaar denken jullie dat het alsnog te proberen is? Het zijn fantastische werktijden (werkdagen ma. tot vr. van 08:00 tot 18:00)
natuurlijk moet je dat proberen!![]()
Gewoon nadruk leggen dat je door je fotografie erg commercieel bent ingesteld bijvoorbeeld.
lifaya schreef:de vacature van Achmea heb ik gevonden, nadeel is dat ze iemand zoeken met min. jaar callcenter ervaring. Heb ik helaas nietmaar denken jullie dat het alsnog te proberen is? Het zijn fantastische werktijden (werkdagen ma. tot vr. van 08:00 tot 18:00)
patpen schreef:lifaya schreef:de vacature van Achmea heb ik gevonden, nadeel is dat ze iemand zoeken met min. jaar callcenter ervaring. Heb ik helaas nietmaar denken jullie dat het alsnog te proberen is? Het zijn fantastische werktijden (werkdagen ma. tot vr. van 08:00 tot 18:00)
Ik ben ook zonder ervaring op een callcenter aangenomen. Dus gewoon proberen! Zeker als je een duidelijke, prettige stem hebt en goed ABN spreekt zou ik het zeker proberen.
Citaat:St. Geldersch Landschap en Geldersche Kasteelen
zoekt een schaapherder voor de Loenermark. Voor het opvragen van het functieprofiel kunt u mailen naar personeel@mooigelderland.nl. Wilt u dit alleen doen als u over relevante ervaring beschikt m.b.t. de werkzaamheden van schaapherder en als u een opleiding heeft op het gebied van lammeren/dierverzorging.
personeel@mooigelderland.nl