Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gracezellaa schreef:Ja eigenlijk wel die twee vingers in mijn neus ja, ik maak gewoon mijn huiswerk, als ik zin heb. Voor natuurkunde en scheikunde heb ik amper huiswerk gemaakt, biologie huiswerk heb ik overgeschreven. Wiskunde heb ik half gemaakt. Voor aardrijkskunde heb ik wel alles gemaakt, want dat vind ik leuk haha. Ik mis eigenlijk nooit een les, ik denk dat dat ook wel helpt.
xCathy schreef:Gracezellaa schreef:Ja eigenlijk wel die twee vingers in mijn neus ja, ik maak gewoon mijn huiswerk, als ik zin heb. Voor natuurkunde en scheikunde heb ik amper huiswerk gemaakt, biologie huiswerk heb ik overgeschreven. Wiskunde heb ik half gemaakt. Voor aardrijkskunde heb ik wel alles gemaakt, want dat vind ik leuk haha. Ik mis eigenlijk nooit een les, ik denk dat dat ook wel helpt.
Jaloers! Ik ben er ook altijd, doe altijd m'n huiswerk en probeer veel vragen te stellen in de lessen, maar mijn cijfers zijn echt laaaaaag..
xCathy schreef:Wow, ik hoor hier goede cijfersssss!
Dan kom ik de sfeer verpesten met m'n 4,0 voor Duits literatuur geschiedenis.. Hier zijn veel mensen met geschiedenis toch? Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit soort dingen het beste kan leren? Het gat namelijk over stromingen en hun kenmerken, en ik weet nooit hoe ik dat moet aanpakken en heb volgende week weer zo'n soort toets, maar dan voor muziek, en ik wil het echt op een goede manier leren. Want de tekst 100x lezen is dus geen goede manier...
Dan kom ik de sfeer verpesten met m'n 4,0 voor Duits literatuur geschiedenis.. Hier zijn veel mensen met geschiedenis toch? Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit soort dingen het beste kan leren? Het gat namelijk over stromingen en hun kenmerken, en ik weet nooit hoe ik dat moet aanpakken en heb volgende week weer zo'n soort toets, maar dan voor muziek, en ik wil het echt op een goede manier leren. Want de tekst 100x lezen is dus geen goede manier...
Nienkex schreef:Wow douce, een 7,9 voor Vietnamik had een 3,3 voor de toets daarover, maar die ga ik morgen herkansen, hopelijk gaat dat beter
Welke methode heb je voor muziek? Ik had per stroming een samenvatting gemaakt en dat geleerd. En verder helpt het ook als je de opdrachten met luisterfragmenten maakt, dan weet je wat je kan verwachten.
Ik ben zo blij dat ik vorig jaar al examen heb gedaan in muziek (dat kon toen omdat ik bleef zitten), dat scheelt dit jaar weer een vak ^^
Puissance schreef:Goede cijfers zijn er voorbij gekomen, ook wat minder goede cijfers, maar met een herkansing komt dat vast wel goed! Kom op mensen, we gaan slagen, en hoe!![]()
Ik had vanochtend mijn natuurkunde herkansing, heb ergens in een uitleg doordringend vermogen neergezet in plaats van ioniserend vermogen, nogal stom.. Verder was hij weer absurd moeilijk voor mijn minihersens dus misschien heb ik zelfs lager gehaald.
Zaterdag én zondag examentraining van 10 uur 's ochtends tot half 10 's avonds.