Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovepaints schreef:Hoi,
Alles staat op de site! Maar voor het gemak kun je een lijst opvragen en invullen zodat je een overzicht hebt en die door kunt sturen. Maar goed, ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk is dus zal dat aanpassen.
En die lijst kan ik (nog) niet er aan hangen omdat de site geen excelbestand accepteert. Ben ik ook nog mee aan het stoeien.
Maar nu iedereen op naar buiten, het is heel mooi weer. In ieder geval in zuidnederland.
Veel plezier.
Lovepaints schreef:Foto's aangepast, je ziet, ik draai er me hand niet meer voor om. Ga het steeds beter snappen. Wil je nog een keer kijken of je dit beter vind? Ik vind dit een mooie foto.
joyce2 schreef:Op zich idd leuk, maar heb al de hele dag zitten denken hoe ik daar een pakkende pagina van zou kunnen maken. Mijn homepage spreekt de meeste mensen erg aan, omdat je gelijk plaatjes ziet en daarmee direct een indruk krijgt van wat je op de site kan verwachten. Op mijn landingpage heb ik die mogelijkheid niet (of ik moet mijn webbouwer dat helemaal laten bouwen en dat is nou ook weer niet de bedoeling), dus ik vraag me af of het dan wel verstandig is om mensen op een aparte pagina binnen te laten komen. Dilemma
Susanne_ schreef:Hij moet in ieder geval goed voor mobiel zijn ook dus dan zou ik dat grote plaatje al weghalen...
Is wel leuk, maar op een smartphone niet zo grappig. Een site van een QR moet eigenlijk ook klein zijn, zodat hij snel laadt, als het bij mij te lang duurt met laden, druk ik al gauw weg.
Iets online bestellen doe je toch niet zo snel op je telefoon (lijkt mij)... Dus je moet idd echt iets pakkends hebben waarvan mensen denken, Heee als ik thuis ben ga ik nog even op die website kijken. Wellicht een kleine actie, o.i.d. (onder het mom van Gefeliciteerd, u heeft mijn auto gespot!... ik roep maar iets...)
Paan schreef:We hebben elkaar als eens toegevoegd op linkedin. Misschien willen de nieuwe mensen on dit topic dat ook nog wel. Laat het even weten per pb. Voor facebook geldt uiteraard het zelfde.
De dame van wie ik laatst een workshop social media gaf mij een tip. Groepen zoals wij kunnen elkaar erg goed helpen door elkaars berichten te delen. Zo heb je een groter bereik. Je moet je bericht dan wel openbaar maken. Anders kunnen we elkaars berichten alleen maar lezen en niet delen.
KellyenXena schreef:Ik heb ook Facebook en twitter. Zal degenen die ik kan vinden in dit topic morgen even toevoegen als ik achter de laptop zit.
Dat gaat wat makkelijker als met de iPhone
Overigens nog een vraag, heeft iemand van jullie een tipje over waar ik (goedkoop) een aantal onbedrukte plastictassen kan kopen?
Hilda79 schreef:Dat is een goeie top Paan.
Twitter: inportret
Facebook: hildakoopmans
De rest is allemaal gekoppeld en doe ik niets mee.
KellyenXena schreef:Ik heb ook Facebook en twitter. Zal degenen die ik kan vinden in dit topic morgen even toevoegen als ik achter de laptop zit.
Dat gaat wat makkelijker als met de iPhone
Ik had pas overigens een banner op Hyves geplaatst, heeft me wel 2 'clicks' opgeleverd.
Waar ik even niet bij stilstond is dat ik deze afgelopen weekend plaatste, met het lekkere weer.
Hebben meer mensen dit gedaan?
Overigens nog een vraag, heeft iemand van jullie een tipje over waar ik (goedkoop) een aantal onbedrukte plastictassen kan kopen?