Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:En een ervaringsdeskundige MET diploma SPW4 is dus geen proffesionele deskundige?
Robijntjah schreef:Ligt net aan je functie
Als je gewoon een rol hebt als hulpverlener dien je je ervaringsdeskundigheid alleen in te zetten waar 'nodig'.
Als je echt werkt als ervaringsdeskundige is dat wel je hoofdfunctie (in bijvoorbeeld een zelfhulpgroep).
Winddancer schreef:Een kennis graaft graven op die weg moeten. Dan moeten ze de kist openen en "sorteren"![]()
Sieraden blijven gewoon "goed" en die mogen ze dan houden, maar denk niet dat ik daar zo blij mee zou zijn
Diaz schreef:Winddancer schreef:Een kennis graaft graven op die weg moeten. Dan moeten ze de kist openen en "sorteren"![]()
Sieraden blijven gewoon "goed" en die mogen ze dan houden, maar denk niet dat ik daar zo blij mee zou zijn
Sieraden mogen niet worden meebegraven... wegens grafdelvings risico's e.d.
Dus ik weet niet wat voor 'sieraden' hij mee naar huis kreegMaar goud zal het niet zijn
Memuska schreef:Wat een boeiende baantjes komen hier voorbij... dan heb ik toch maar een saaie job
Hoewel sommige mensen nogal raar opkijken als ze horen wat ik doe: ik ben zelfstandige, heb een eigen bedrijf in vertalingen, copywriting, post-editing, proofreading, taalonderwijs, ... Beetje alles met talen dus. Op zich niet bijzonder maar vele mensen zeggen dan "maar jij bent nog zo JONG? en dan al een eigen bedrijf?" - Nou bedankt voor het compliment maar ik ben toch echt 29 hoor