Hier heeft motivatie nog even een korte vakantie! Heb hem als beloning voor zijn goede werken even weggestuurd, onder voorwaarde dat ie woensdag tijdens de posterpresentatie even om de hoek kwam kijken en zou helpen indien nodig. Soms is ie wel lief
Ondanks de slechte motivatie van mijn kant heb ik toch mijn eerste tentamen gehaald, wat dus niet veel goeds zal doen voor mijn motivatie voor de 2e tentamenweek gok ik zo
Mijn afwezige motivatie heeft ervoor gezorgd dat ik langer door moest gaan op mijn werk... *zucht* Heeft me ook niet geholpen met het bedenken wat ik moest gaan eten vanaaf.
_biondaa
Geplaatst: 08-11-11 19:59
Jeanine93 schreef:
Ik heb hem nooit gehad, dus kan ik hem van iemand overkopen? Graag in nieuwstaat!
Mijne heeft helaas het glaasje cola en bokt niet als beloning gezien, toen ik nl wilde gaan strijken was ie weer weg.. zit nu wel nog van bokt te genieten *glaasje cola is inmiddels leeg*
Ook ik moet een vermissing opgeven, mijn motivatie is al een paar weken vermist en ik ben bang dat er misschien iets ergs mee is gebeurd. Toch blijf ik hoop houden, voor het laatst gezien in Katwijk (ZH)..
Fietspomp
Geplaatst: 09-11-11 00:04
Ook hier vertoont de motivatie vreemde gedragingen. Zo kan de motivatie het wel opbrengen om de nagels te lakken, koekjes te zoeken en rond te kijken op bokt & facebook.. Maar huiswerk maken..? Nooope.
Motivatie heeft me bij bio tentamen in de steek gelaten :'( maar met leren voor gs het een beetje goed gemaakt. Hij heeft vanaf 7 tot nu met een half uurtje pauze me geholpen. Hij wil zelfs nu nog door maar de rest van m'n lijf gilt: SLAAAAP haha