Geloof dat er iemand anders moest grow uppen... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geloof dat er iemand anders moest grow uppen... Nemurin schreef:Geloof dat er iemand anders moest grow uppen...
) Zegt ze: ga maar tussen de schapen zitten dan zeg ik: Zit ik al.. werd ze helemaal razend. of als we auto's gingen tellen en druk waren, moesten we maar rondjes over de rotonde gaan rennen.... O wat was zei grappig!!!
x_Rebecca schreef:Ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier je dat doetals het een echte gaap is waar je niks aan kan doen, oke. Maar doe je een overdreven geeuw met spectaculaire effecten en de boodschap: ik weet niet wat je me probeert wijs te maken maar je bent dodelijk saai... Tja
.
omdat ik ging lezen tot 12uur en om 7uur eruit moest
Maaar het was zo spannend
! xxOrlando schreef:x_Rebecca schreef:Ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier je dat doetals het een echte gaap is waar je niks aan kan doen, oke. Maar doe je een overdreven geeuw met spectaculaire effecten en de boodschap: ik weet niet wat je me probeert wijs te maken maar je bent dodelijk saai... Tja
.
Neeeeee , het was een normale gewone geeuwomdat ik ging lezen tot 12uur en om 7uur eruit moest
Maaar het was zo spannend
!

en ja, dat waren dan gewoon echte gapen! Ze was dan echt verontwaardigd 

), maar een meisje was ziek. Roept ie echt tegen iedereen die het maar horen wil of ook maar langs komt en even inhoudt dat "25% van de klas ziek is!".
) kwam het op kleine jongens en dat dat zo onhandig was want dat je dan niet zag hoe oud ze waren enzo.... Inmiddels had ik mijn wiskundepogingen opgegeven en vertelde dus over een vriend van mij, waarbij mensen nog steeds denken dat ie in de brugklas zit. En dat zijn moeder was aangesproken over het aantal paarden dat hij rijdt, waarop het antwoord was dat dat bij zijn opleiding hoorde, deurne natuurlijk. De docent kijkt me een beetje onzinnig aan en ik vermeld even snel dat dat een paardenopleiding is. Waarop hij me nóg vreemder aankijkt en bloedserieus zegt:"wacht even hoor, begrijp ik nou werkelijk echt goed... Is er serieus een opleiding in nederland om PAARD te worden?!"
_xManadisx_ schreef:Nemurin schreef:Ik zat gisteravond bij een symposium en twee van de lezingen werden door een bij ons welbekende docent gegeven. Bijna niemand mag haar, sociale vaardigheden zijn ver te zoeken...
Dus ik zat dat zo aan de vriendin naast mij te vertellen. Ineens een dierenarts (medewerker van de faculteit, weet ik niet, had d'r nog nooit gezien) in de stoel aan mijn andere kant "Ja ik mag haar ook niet hoor! Ben blij dat de studenten het ook merken. Ze kijkt altijd zo eng!"
Ik wilde ook zoo graag daar heen, maar ik had tot half 6 practicum!
Loop nu mijn unico's, curriculum 2001 nog
Wij hadden ook een tank in de groep met rugby maar dat was dus ook echt een kort gebouwd breedgeschouderd kereltje. Danique_G schreef:Ik ben heel erg benieuwd naar die site!