Oh doe je er twee. Dat durf ik echt niet aan, heb er vorig jaar de examens verdeeld over jan-april-jun en nu nog 1tje a.s. week! Wel beter dat je twee keer mag!
Gaat denk ik ook heel pittig worden morgen. Heb heel veel proefexamens gemaakt, maar resultaat was heel wisselend. Helaas is het vaak zo dat als je iets fout doet je dat het hele examen door fout doet. Maar we zullen zien morgen.
Coentjuh en de rest die examen moet doen natuurlijk ook, heel veel succes! En meer dan ons best kunnen we niet doen.
Boh....was echt pittig. Financiële administratie had ik volgens mij nog wel wat dingen wat ik redelijk makkelijk in kon vullen, maar kostprijscalculatie was bijna niet te doen.
Hoi meld me ook even in dit topic. Ik ben ook bezig met deze studie heb gisteren examen(fin.adm) gedaan en ga zometeen weer de deur uit om nog een examen(periodeafsluiting) te doen. Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat de uitwerkingen op internet zijn terug te vinden?
Zag net staan op dinsdag in de week erna, dus dan staan ze er aankomende dinsdag op. kan ik ze nog net nakijken voordat ik. 's avonds weer moet.
@ coentjuh, heb ze ook allemaal opgeschreven, dus kunnen idd vergelijken, heb ze toevallig bij me, dus zal ze zo ff inscannen.
@ zamzam....succes dadelijk.
zamzam
Geplaatst: 09-01-13 15:20
Jeetje dinsdag pas dus nog een hele week wachten.......wel fijn dat het nog net is voor de avond examens
Coentjuh ik heb de antwoorden wel overgeschreven, maar ik kan er beter niet meer naar kijken elke keer kom ik weer nieuwe fouten tegen. Als ik FA gehaald heb dan is het volgens mij net aan,maar gelukkig heb ik volgende week dinsdag avond nog een herkansing. PA van vandaag heb ik een beter gevoel over en ik hoop ook dat ik die gehaald heb want daar heb ik in januari geen herkansing voor.
die fouten vind ik toch al iedere keer wel, heb hem ingescand coentjuh, mocht je hem willen.
@ zamzam....ben dus niet de enige die 2 keer examen doet. Heb volgende week dinsdag ook nog een kans voor FA en voor KC ook nog. Denk dat ik de laatste harder nodig heb voor mijn gevoel. Ben stiekem wel blij dat ik dan dinsdagmiddag nog ff kan kijken hoe ik deze gemaakt heb. Maar ja je weet nu alleen niet waar je bij het verder leren het beste op moet letten. Dat is dan wel minder.
heb ook even vergeleken, maar vind het wel mooi om te zien dat we qua rekeningnummers veelal wel gelijk zitten, volgens mij verschilde we daarin alleen bij 2 vragen, alleen de berekening is dan op meer plekken anders. Vraag 21 heb ik gewoon precies dezelfde rekeningnummers als wat jij hebt, terwijl ik daar echt maar wat opgeschreven had, wist het echt niet.
ben erg benieuwd naar de uitwerkingen dinsdag.
Coentjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 14:31
Ik ook
Vraag 5 heb ik al fout, stom!
Anniekskie
Geplaatst: 10-01-13 14:38
Coentjuh schreef:
Ik ook
Vraag 5 heb ik al fout, stom!
Haha...ben je aan het opnieuw rekenen? Had ik hem wel goed, of ook fout
zamzam
Geplaatst: 10-01-13 14:57
Vraag 5 heb ik ook zeker te weten fout had hem nl voor het gehele bedrag geboekt ipv terug te rekenen naar 1 maand. Goed lezen kan best een probleem zijn.