Zo heb ik mijn kamer op die site ingericht:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn hele stufi gaat eraan + nog meer
, maar ik ga in Utrecht afstuderen en wil dan wel een beetje lekker zitten! Klik was er meteen met huisgenootjes en het is een heerlijke kamer in een fijne buurt. Werd 10 min. later al gebeld dat ik het was geworden, dus de kijkavond die ik eigenlijk daarna gepland had staan heb ik afgebeld ( luxe positie! ) Super relaxt dus allemaal! JENNx schreef:Ja, ik wil veel in mijn kamer .. maar of dat ook gaat lukken.Ik ben niet op zoek naar een heel grote kamer, dat kan ik qua huur gewoon niet betalen. Maar een kamer van 14 à 16 daar ben ik toch stiekem wel naar aan het uitkijken. (*gaat morgen kijken bij een van 9m² en 9+5 m² *
)
Maar alles bij elkaar valt het best nog wel mee hoor. Zo'n Ikea Expedit kast kan je prima tegen de muur aanzetten, of als afscheiding tussen bed en woon/studeer gedeelte. En dan wil ik die tafel die erbij hoort heel graag erbij als studeerplek, maar ook als eethoekje zegmaar. En zo'n picknickbank heb ik afgekeken van een andere kamer, maar ik vind dat zo stoer staan. Ik heb de foto volgens mij nog wel ergens opgeslagen.
En als ik niet beide loungestoelen mee kan, dan heb ik besloten dat ik er ook best één mee kan nemen.

ik ben lui) en als er bezoek komt zit ik niet vast aan een aantal stoelen, maar kan ik de kontjes gewoon op dat bankje proppen. Ook heel praktisch ingesteld hoor!

En ik moet eerlijk zeggen dat het huis er ook wel naar is. Maar er wordt stukje bij beetje gerenoveerd en mijn kamer is al gedaan, heb centrale verwarming, inbouwkast, veel licht, badkamer en wc zijn op zich netjes, de keuken is echt vele malen beter maar hopelijk wordt daar ook snel iets aan gedaan. Daar zitten de huidige bewoners ook op te wachten. En er staat ook in de keuken een koelkast en die krijg ik, want die is gewoon over.
Bij ons in de Ikea in Utrecht hebben ze een studentenkamer ingericht van 9m2, echt superleuk gedaan en alles staat erin.