Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
Ik mag sowieso niet meer in een vrije vestiging, waar ik erg van baal.
Ik zou heel graag bij een stottertherapeut stage willen lopen, maar dat wordt me dus onmogelijk gemaakt door de opleiding. Ik ben zo bang dat ik straks geen stageplek kan vinden, er zijn zoveel studenten die een plek zoeken.
Helaas kun jij dat nu niet, ivm die vrije vestiging. Jammer zeg. Misschien eens een gesprek aangaan met de stagecoördinator? Met goede onderbouwing misschien?
! Vorig jaar was ik aan het werk op mijn verjaardag, de kinderen gingen uit hun dak met de soesjes, haha. Maar dit jaar ben ik lekker vrij vandaag.
Plien91 schreef:Maar Maaike, ik ben nog nooit tegengekomen dat een student geen plek kon vinden. Gewoon zoveel mogelijk op de plekken in O en Z schrijven en dan moet het wel goedkomen.
Kon je niet in je minorfase nog een extra stage doen?
!
Maar ik denk echt dat ik een baankans vergroot met een stage in de zorg, en het is voor m'n eigen toekomst dus ik moet gewoon actie ondernemen. Brutalen hebben de halve wereld (ik ben totaal niet brutaal maar knijp hem nu wel gewoon een beetjr, vandaar dat ik dit ga doen).
Ik krijg het morgen te horen. Hoop heel erg dat ik word aangenomen want het leek me een ontzéttend gave plek. Duimen, duimen, duimen!!!
Ik heb vorig half jaar mijn minor in stem gedaan.