Ik volg de pre-master in Leiden, nu voor het tweede jaar, omdat ik nog niet alles had afgerond. Maar ik vind het een hartstikke leuke studie, weet alleen nog niet zo goed wat ik hierna wil gaan doen... jullie wel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna schreef:Ja, in het 2e semester moeten we 14 dagdelen stage lopen
Het is een kleine praktijkorientatie, maar het lijkt me wel onwijs leuk
Phylos schreef:Smartiej, ik ben nog maar 1e jaars en weet ook nog niet wat ik wil, maar ik denk sowieso wel de kant van de orthopedagogiek op. Wat een super gave organisatie 'De klimop' in jou profiel! Zoiets lijkt mij nou ook geweldig.
Phylos schreef:Anna schreef:Ja, in het 2e semester moeten we 14 dagdelen stage lopen
Het is een kleine praktijkorientatie, maar het lijkt me wel onwijs leuk
goh dat is echt leuk ja! Dat hebben wij volgensmij niet. 2e semester hebben wij intervieuw practica en moeten we uiteindelijk intervieuws gaan afnemen en verwerken..dat was het wel qua 'praktijk'
Jettie schreef:Leuk zeg Anna! Vind het wel jammer dat we dat in Groningen niet hebben inderdaad.
Smartiej, supergaaf zo'n stage! Paarden/therapie heeft mij ook altijd wel getrokken.Als ik de kans krijg om op zo'n soort bedrijf stage te lopen, wil ik dat ook zeker doen.
Corelli schreef:Jettie schreef:Leuk zeg Anna! Vind het wel jammer dat we dat in Groningen niet hebben inderdaad.
Smartiej, supergaaf zo'n stage! Paarden/therapie heeft mij ook altijd wel getrokken.Als ik de kans krijg om op zo'n soort bedrijf stage te lopen, wil ik dat ook zeker doen.
Ik heb dit jaar als vrijwilliger een ponykamp van de SVA gedraaid voor autistische kinderen, dit was echt een super ervaringHeel erg zwaar (je begeleid een kind 1 op 1) maar ontzettend leuk en ook heel leerzaam
Misschien ook wat voor (een van) jullie!
De SVA biedt trouwens ook een heleboel andere kampen aanhttp://www.autisme-sva.nl/vrijwilligers ... 1259163843
Phylos schreef:Zo'n kamp begeleiden is ook super natuurlijk! Ik heb me wel opgegeven bij 'TOF Vakanties'. Die organiseren vakanties voor kinderen en mensen met allerlei beperkingen...