Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yrsa_karlijn schreef:Hoi,
Kom het hier ook even volgen en misschien dat sommige mij wat kunnen helpen met vragen over de studie Toegepaste biologie.
Ik wil misschien volgend jaar weer terug de schoolbanken in. Ik ben nu 35 en ik ben nu op een punt dat ik nieuwe keuzes moet maken voor wat betreft carriere etc. Ik kwam deze studie tegen en van wat ik er over heb kunnen vinden lijkt het mij een leuke studie die heel erg in mijn straatje past. Enigste nadeel is dat het voltijd is. Ik heb al een gezin, ben alleen en moet dus ook wel 25 uur ernaast moeten kunnen werken. Hoeveel uur per week ben je kwijt aan klasuren ? Ik weet dat het ook een hoop zelfstudie is en dat is totaal geen probleem voor mij, maar ik ben wel benieuwd naar hoeveel uur je gemiddeld per dag/week op school zit. Dan kan ik voor mezelf een beetje inschatten of het uberhaupt te doen is voor mij. Ik weet trouwens ook niety of ik in Den Bosch of Almere me ga inschrijven. Ligt een beetje aan de reis/file. Ik woon van allebei even ver af ongeveer.
.... en sorry dat ik het in dit topic vraag, maar het huiskamer topic van HAS Den Bosch was niet heel erg actief meer
ukie schreef:PPD_tje schreef:Ohh het topic leeft nog?
Mocht iemand nog een eerstejaars veehouderijstage zoeken, dan weet ik nog wel een heel leuk bedrijf! (H)
Ik ben wel benieuwd welk bedrijf![]()
Voor de dierhouderijstage heb ik al wat opties, maar voor de veehouderijstage heb ik echt nog géén idee